tisdag 17 december 2013

Tisdag - 2 dagar kvar :D:D

Japp bara två dagar att finslipa allt :D Kan säga att gårdagen var en väldigt bra extra ledig dag, jobbmässigt! Fick gjort sååå mycket! Fixade i ordning kontoret, inklusive flyttade möbler, skruvade upp gardinstång och fick upp gardiner! Dessutom fick jag ju städat undan en hel del, dammsugit och dammat! Bäddade säng och fixade så sängkläderna är redo för säng nr 2, när jag väl fått hämtat den :) Sen fick jag bäddat mammas säng och dammsugit och fixat där inne! Fick också bäddat sängen i källaren, dammsugit och dammat lite där nere och tvättat en hel del! Idag innan jag åker ska jag köra en omgång med Spindelspray till i källaren! Inte så att jag nånsin sett några läskiga spindlar där nere men just in case liksom :)


Efter jobb idag ska jag in till stan och ha lite Happy Hour med mina Tjejer :) Ska bli mysigt - fick prioriteras i all stress om man säger så :) Jobbet innefattar ju en jäkla massa matlagning då jag inte kommer kocka nåt mer förrän i Januari - får ju se till att doktorerna äter ordentligt :)


Imorgon ska jag jobba Grumpy´s sen en snabbis till Walmart med inköp av de sista sakerna - sen hem och göra Köttbullar! En jäkla massa till jul - vill inte stå och göra det när familjen är här, tar alldeles för mycket tid :) Torsdagen när jag går o väntar o väntar o väntar... ska jag städa här nere, ingen idé innan med två hundar :D

När Brad kom hem så fick han nog ågren över att jag fixat så mycket så vips var resten av ljusen uppe på baksidan och vips så var alla läskiga Nutcrackers uppe, innan middagen var klar :) Jag var helt slut efter gårdagens fixande så när vi la oss till rätta på soffan så sov jag ganska så snabbt :D Vaknade vid 1 först och gick upp o la mig...måste sluta lägga mig ner!!!!!

Nä nu ska jag sätta fart måste ju åka redan 11 senast och har massor att göra innan :D

Ni får ha en fin Tisdag (Kväll )

Här får ni lite bildbevis från gårdagens slit - om ni inte trodde mig :D

Bra kvinna reder sig själv som mamma alltid sagt :D


Mina hjälpredor var väldigt duktiga....




Hua vad läskiga dom är :D

Här hade vi alltså en Julstrumpa för Bode förra året, den var fylld med hund godsaker :D

Han kommer ihåg detta väldigt väl :D Ett konstant skällande och vill jag ska ta ner dom till honom :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar