tisdag 10 december 2013

Tisdag och inte lika kallt idag :)

-9,4 säger termometern!! Ryggen är mycket bättre också! Hoppas jag kan hålla mig lugn och inte paja den igen :) Dr G sa att hon kan knäcka till mig lite innan jag börjar laga mat idag, dom har en knäckbänk hemma :D Kanske lika bra, den sista knäckningen hon gjorde igår, kändes som den gjorde susen! Disk problem är inget kul, men känns bra att ha en Standby Kiropraktor :D

Gårdagen startade med Dr Gina, sen till Seniorcenter och vidare till Kohl´s var inte hemma förrän efter 14, jäklar vad Kohls alltid tar tid :D Hittade i varje fall lite saker för våra 105 dollar...en ny stekpanna, en jättesnygg tröja till Brad ( den var såklart det dyraste av allt ) Ett underställ till mig, har ju änna frusit ett tag nu :) 2 tunna långärmade tröjor till mig såklart och en fleecetröja :D Naturligtvis räknade jag lite fel så kvittot slutade ändå på ca 60 dollar men ändå ;)

Jag kom hem och fick snabbt slängt i mig lite makaroner med ketchup till lunch - skulle ju till svärföräldrarna på middag så ville ju inte äta för mycket vid den tiden! Brad kom hem och vi fick mer eller mindre åka med en gång! Vi fick god Spaghetti o köttfärsås med lite pepparmints glass till efterrätt! Vi åkte därifrån vid 8 och hamnade på soffan! Brad somnade typ med en gång, jag kollade ett avsnitt av CSI innan jag satte på nyheterna och dom var så tråkiga så då somnade jag med :) Vaknade till min nya favoritlåt på Jay Leno, har letat efter vem som gjort den hur länge som helst, eller ja sen jag först hörde den för nån månad sen :
MS MR – Hurricane Fantastiskt bra, just nu lyssnar jag på hela skivan för första gången på Spotify, tror kanske den får hamna på önskelistan!!!

Det var väl i varje fall dagen igår! Inga nyheter om Jerry, så antar han blir kvar på sjukhuset ett tag till...

Idag blir det matlagning hela dagen, ska vägen om DMV och förnya plåtarna på bilen och vägen förbi banken innan jag åker vidare till Dr G så får väl försöka ge mig iväg vid 11 senast! Förhoppningsvis är jag hemma i någorlunda tid ikväll!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills La Familia kommer och hur exalterad jag än är så känner jag mig stressad, hur ska vi hinna få allt färdigt och hur ska det gå om Jerry kommer hem och behöver massa hjälp?!?!?! Ska jag fortfarande ta ledigt allt jag tänkt?! Fy va jobbigt!

Löser sig :D

Nu ska jag sätta lite fart i varje fall! Frukost och sen försöka åtminstone städa en låda i Kontoret så vi kan göra det redo för två tonåringar :D

Ni får ha en fantastisk Tisdag (kväll) i varje fall :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar