onsdag 11 december 2013

Onsdag och en nästan vanlig sådan :)

Eller ja...Grumpy´s är det dags för, sen ska jag åka direkt ner mot Costco, äta lunch med svärisarna och sen shoppa allt som behövs för invasionen om en vecka :D:D:D:D Jösses vad tiden rusar iväg!

Vi har anlitat en hjälpreda till helgen - Kish :D Han får komma och hjälpa oss för en smarrig måltid ;) Får jag bara handlat allt så är det ju bara att fixa o dona här hemma sen! Brad måste få upp våra Juldekorationer på taket där ute - VIKTIGT!!!!!! Vi måste ju åka och köpa en gran också, frågan är om vi ska klä den nu eller göra det när alla kommit, kanske första kvällen när alla ändå är trötta? Glögg och gran fix, Vad tycker ni familjen????? :D

Nu börjar jag längta ordentligt istället för att vara stressad :D Äntligen, tog tid denna gången!

Gårdagen var en sån där effektiv dag som man bara har när man börjar känna sig frisk igen :D Jag åkte till DMV för plåtarna sen King Soopers och vidare till banken och var på plats hos Dr G när kl var 12...Hon knäckte till ryggen på mig innan jag satte fart och allt gick som på räls trots att hon lyckats tina upp fel saker så jag fick ändra min plan! Gjorde Chokladkräm med hallon, Cottage pie, Tilapia med lila potatis, Mitt sätt var mycket bättre föresten....och Stekt ris eller ja stekt Quinoa med Bacon och var ute ute ur huset kl 16.25 - ganska bra jobbat! Fick till o med ett sms med: You Kicked Ass today :D Det var trevligt! Brad gjorde Truckismackor till middag, med pannbiff - gud va gott det var :D Fast vet inte om magen tyckte om det, sprungit på toa hela morgonen! Äh det var det värt :D

Så stackars Jerry ska bli opererad i eftermiddag, dom ska skala av en bit av hälen...Susan vet inte om han kommer bli skickad på Rehab eller får komma hem - i vilket fall som helst så är det ju inte roligt! Håller tummarna för att det går bra!

Nä nu får jag sätta fart, måste duscha ( gud va jobbigt ) och sen äta nåt innan jag måste iväg! Göra färdigt shoppinglistan också...hua stressigt :D

Ha en fin fin Onsdag (kväll)





Snön nästan borta...Sorgligt!

Teamwork i att skälla på grannens hund är ju....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar