onsdag 12 oktober 2011

Då var det onsdag då...

Idag är det Downtown Denver som gäller :) 16 Street Mall och Lodo området räcker gott tycker jag :) Efterssom vi är äkta svenskar min mor och jag, så har vi skaffat chaffisar båda vägarna så vi kan intaga ett antal drinkar under dagen :D Snälla Linda skjutsar in oss och sen kommer mina svärföräldrar och hämtar upp oss :D Härligt att kunna slappna av helt...ser fram emot ett par goda öl på någon av takterasserna efter mängder av shopping :D Fredag och Festen börjar närma sig och det kommer otroligt mycket människor som jag inte har en aning om vilka de är - strikta instruktioner har jag fått från svärmor så börjar bli lite stressigt - så jätteskönt med en avslappnad dag Downtown :)

Igår hade vi en härlig dag med Farfar Peer...Vi åkte upp till Reataurangen Doubletree i Platteville, besökte alla 2 stängda Fort ( Fort Vasques & Fort Lupton ) :D Stannade till vid Anders Farm, gjorde Sightseeing i Brighton ( ställen jag aldrig sett till o med ) Blev en härlig dag med Farfar :) Senare hade vi ju även en middag hos Svärföräldrarna så det var fullt upp :D

Imorgon ska mamma och Kathy ha en dag ihop! Kommer bli jättetrevligt för dom och välbehövlig dag för städning m.m här hemma för mig! Kommer ju en del nattgäster och annat så jag får ju fräscha till lite i varje fall :D Sen på fredag är det dags...Tror jag och mamma får spendera dagen med att ta det jäkligt lugnt så vi orkar med :D Kanske måla våra naglar och byta kläder 5 gånger och sånt där normalt man gör :D

Nu dags att sätta på kaffe så jag kan väcka mamma om en stund - vi måste ju hinna slappa innan avfärd till Storstan :D:D:D:D:D

Ha en Fin Onsdag (kväll)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar