lördag 15 oktober 2011

Oj Oj Oj ...Lördag...;D

Sicken fest det blev :) Tack alla som kom för en jättetrevlig kväll!

Inte ett foto hann jag ta :) Men mamma sprang omkring och fotade Dessutom hade vi ju proffsfotografen Linda på plats :D Får bli inlägg av foton vid ett senare tillfälle helt enkelt...Just nu sitter jag själv uppe - alla andra sover som små stockar :) Mamsen i gästrummet, Kris i extra gästrummet på en luftmadrass, Kish på soffan Brad och Bode i våran säng...Önskar jag kunde sova, trött som fan och snart dags för mer family fun - picknik i parken vid Fairgrounds, man kanske hinner prata lite med alla släktingar som man inte riktigt hann prata med igår! Så det blir nog jättebra!!

Ont i huvudet har jag dock, men det är ju normalt efter en sån fest, begynnande halsont dessutom - Brad har haft ont i halsen så säkert nån skit från skolan...Äh mamma åker hem om bara några dagar så efter det så kan jag bara lägga mig på soffan och vila upp mig :D Kommer behöva ett par dagars vila efter dessa veckor - Har vart underbart att ha mamma här - så man får sova i kapp sig efteråt istället :)

Nä tror jag ska sätta på lite kaffe eller så lägger jag mig på soffa # 2 :D Vi får se....

Ha en härligt Lördag!!

PS: Grattis Bästaste Fiddsingen på födelsedagen!! Saknar dig som sjutton!! Vi hörs snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar