torsdag 13 oktober 2011

Torsdag - jösses vad tiden gå fort nu...

Gårdagen blev en fantastisk dag...Solen strålade och det var precis lagom varmt - så där 23 grader :) Linda släppte av oss vid strax innan 10 sen promenerade vi runt stan tills vi tillslut började trampa upp och ner för 16 street mall - började med frukost på Corner bakery, varsinn Commuter Croaissant ( scrambled eggs och bacon ) sen upp och ner, in och ut ur affärer men vi shoppade inte speciellt mycket!! :D Mamma fick se Capitol Building vilket nog var den enda sightseeing saken vi kollade på :D efter att ha sprungit omkring i några timmar så parkerade vi oss på Tilted Kilt :) En skotsk bar med halvnakna flickor som serverade oss! Hur trevligt som helst!! Vi skulle bara ta en öl men det blev 2 ( 2,5 för mig )
Efter lite vila så stegade vi vidare ner till Lodo området och gick omkring där, tittade på de gamla härliga husen och sånt kul, sen avslutade vi dagen på Lodo Bar & Grill - lite mat och öl på takterassen!!

Jag tog nästan alla bilder med mammas kamera igår så inte så mycket att visa idag :(  Men en liten rolig bild på våra skuggor från terassen blev det :D:D Plus några bilder på min mamma som är livrädd för hundar med just hundar :D:D:D 




Idag ska jag skjutsa mamma till svärmor så dom kan ha en dag ihop, jag ska shoppa mat och städa :D Skönt att känna man inte slösar mamma tid på sånt :D Imorgon är det dags för fest och lördagen blir ju också ganska fullspäckad med familjetid!!! Söndagen är det frukost hos Svärföräldrarna innan dom sticker iväg på konferens ch vi gör nåt annat :D Football Sunday funkar ju inte en hel dag mammas sista dag!!

Nä dags att sätta på kaffe så vi kan slappa lite innan jag kör iväg med modern :)

Ha en härlig torsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar