lördag 29 oktober 2011

Lördag morgon ...

Hur mycket kan en människa sova?? Jag vet ju att hundar sover en så där 18 timmar per dygn men finns det människor som behöver lika mycket sömn?? Där har ni min man i så fall :D:D Jag kom hem vid 23 tiden igår...Brad sov som en stock på soffan - han hade ingen aning om vem som vunnit Baseball finalen så om jag kalkylerar rätt så bör han ha somnat vid 21 tiden kanske???? :) Det var omöjligt att få väckt honom...jag satt uppe till klockan var ca 0.15 sen gick jag o la mig. Brad kom upp vid 3 tiden vilket betyder att han sovit ca 6 timmar - en ganska bra nattsömn för normala människor:D Men nä klockan är nu 8.30 och människan sover fortfarande??!!!???!! Fan ta honom om han är trött ikväll säger jag bara!!!! :D:D

Gårdagen var en helt ok dag med städning och inte så mycket annat...kom aldrig iväg ut för att handla! Förkylningen gjorde mig helt utmattad efter att ha dammsugit hela huset och moppat golven m.m Istället tog jag det rätt lugnt när jag var klar! Brad kom hem tidigt från jobb-kursen så vi hann umgås lite innan jag gav mig iväg för att träffa Isabell! Vi skulle prova den nya restaurangen Charcoal inne i Denver! Sicken mat!!!!!! Så fantastiskt gott, något små portioner om man inte går på Atkins diet men gud så gott!! Jag hade lite tur efterssom rätten jag ville ha serverades med en Ost Buscuit - fick ju byta ut till tryffel pommesfrites istället, dom var så goda...!! Dom räckte till både mig och Isabell dessutom! :) :) Hade det inte vart för dom hade hon definitivt inte blivit mätt, trots förrätt....Vi avrundade med den omtalade Choklad Sufflén - den var en besvikelse! Smakade som en uppvärmd Choklad Muffins - hade räknat med nåt så oerhört fanatastiskt så vi inte hade behövt sex på en månad :D Men nä, för 8 dollar hade jag inte tagit den igen, inte ens för 3 faktiskt :D:D:D Jag drack en liten öl innan maten och ett glas vin till maten - Notan hamnade på 46 dollar var!! Normala svenska priser men här är det dyrt!!! Ja vi såg ju faktiskt våra svenska vänner borta vid Chefs table, men varje tillfälle som jag tänkte gå och säga hej så dök det upp nån ny där borta hos dom eller så kom vår mat :D Sen gick parkeringen ut, så Ledsen Linnéa och Emelie - Ni hade uppenbarligen väldigt Kul i varje fall :D:D
Vi hade en väldigt trevlig kväll hur som helst och troligtvis den Godaste maten jag ätit här borta, nån gång!!! Heja svenska kockar :D

Idag är det dags för Halloween fest hos Ansi & Scott - ska bli riktigt kul och idag ska jag inte köra bil :D:D Det är såpass nära så vi skulle kunna cykla men vi får se hur vi gör?!?! Brad måste iväg mitt i och hämta Gibson på flygplatsen, med Gibsons egen bil, så frågan är om vi kör två bilar till Ansi eller om vi kör en bil med cyklar på flaket :D:D Lite kallt för att cykla kanske??

Ja ja kul ska det bli i varje fall! Jag ska iväg till Total Beverage innan dess och Brad ska till Banken och sen hämta vatten :) Sen måste vi börja skriva tackkorten också - Så vi har och göra fram tills festen börjar vid 18 :)

Ha en härlig Lördag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar