fredag 7 oktober 2011

Fredag :)

Idag är det fredag och idag ska vi följa planen :D Dags för heldag i Golden!!!:) Kish ligger på soffan så han är redo för avfärd, Brad har tagit ledigt från jobbet så han sover han också, hör mamma röra sig så hon är nog på väg upp....Mike har tagit ledigt han också så han, Oskar och Linda kommer med dom också :) Kommer bli jättebra, ska bli lite kyligt men ganska bra väder för övrigt :D

Gårdagen blev ju då inte alls enligt plan x 2 - det blåste som bara den så vi sa nä inget Bergen, utan Olde town Arvada...men nä vilken dag ska vi hinna med IKEA då???!! Så det bidde IKEA istället...Alltid kul med ikea och dessutom skulle vi ju köpa min och brads julklapp - vilket vi gjorde!! Sen drog vi i stormen vidare till Kohl´s - det var ju lite planenligt i varje fall :) Där hittade vi mer julklappar och skor till mamma! 2 par jogging skor blev det :D ett par svarta och ett par vit/blå :) killen i kassan vet vem jag är nu och frågade hur det gått med mina gardiner :) Hm kanske inte så bra :D:D:D Efter detta så var vi trötta som skjutton och gick hem och tog en öl :) Kish kom över och vi ölade lite till! Sen kom Brad hem och vi ölade lite till, sen kom Mike över och vi ölade lite till - och sen lite prinskorv från IKEA med Makaroner :)

Alla var trötta annars var planen att gå till Tailfeathers men vi stannade hemma istället! Mamma gick o la sig vid 22.30 kanske, Kish somnade på soffan vid 23 kanske...jag gick o la mig 23.30 - Då var Mike och Brad i full gång med sitt nya projekt - Pussel!!! Alltså Öl kapsyler som dom ska göra nåt med! Brad har 4 stora hinkar med ca 4000 kapsyler i varje och nåt måste göras med dom :D:D:D:D Bilder på dessa vuxna män som sitter på golvet och pusslar kommer nedan - Jag måste erkänna att jag tycker det är väldigt sött :D:D:D:D

Nä nu dags att dricka kaffet och sen börja göra oss i ordning för dagen!!! :D







Ha en fin Fredag (Kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar