fredag 28 oktober 2011

Fredag :)

Fick sovmorgon idag - det får jag när min man får det :) idag skulle han på en kurs och behövde inte åka förrän 7.30 istället för 6 vilket gjorde att jag faktiskt sov till nästan 7 :) Wow! Men jag gillar o gå upp tidigt så man kan slappa lääääänge och ändå ha gott om tid till saker som behöver göras under dagen!! Nu är ju klóckan 8.30 redan - hur ska jag hinna liksom :D:D:D:D Det ska nog gå bra det med! Ska iväg till Total Beverage och försöka dammsuga av golven här idag - det är egentligen allt :D Borde börja skriva lite tackkort också så det kanske jag hinner med också! Ikväll ska jag och Isabell testa på Restaurant Charcoal för första gången! Nu har jag hört så mycket bra och dessutom fick dom kalas recensioner i tidningen i veckan - förväntningarna är HÖGA :) En svensk kille är delägare och Kock på stället så räknar med lite svensk inspirerat och smakfullt - förhoppningsvis ger dom oss inte notan innan vi ber om den så känns det ännu mer svenskt :D:D:D:D Ska bli väldigt skönt med en fredag som inte bara är soffan och somna klockan 22, precis vad jag behöver!!! Lite tjejkväll med god mat och babbel, inte allt för mycket vin, tyvärr, då man måste köra hem till The Burbs efteråt :D Tänkte först frågat om min kära man ville köra och hämta oss men efter han haft en lång utläggning om att han skulle somna framför tv´n klockan 8 så var det bäst att låta bli kände jag :):) Skit också.....

Imorgon är det dags för Halloween fest hos Ansi och Scott, så denna helgen kommer jag inte dööööööööööö av tristess i varje fall!!! :D Härligt!!!! :)

Gårdagen var en helt ok dag, åkte till svärföräldrarna och hämtade resten av tackkorten m.m blev ju fast ett tag såklart...drog iväg till Target där efter, behövde lite matlagningsgrejer  - sen till huvud attraktionen för gårdagen....Kohl´s :D För att köpa ett par stövlar!! Hittade vad jag ville ha efter att ha provat säkert 5 par, har ju lite svårt med just stövlar...Har storlek 37 på fötterna men vader som passar en proffs fotbollsspelare med storlek 39 :D Inte ofta jag hittar några om man säger så!! Igår hittade jag ett par som är ca en ½ storlek för stora men som jag fick upp över vaderna!!! Fantastiskt :D Så nu behöver jag bara antingen ha raggsockar på eller köpa ett par inläggs sulor :D Inga problem liksom!!! Har gjort så förr och det funkar bra, speciellt om det är vinter stövlar då dom oftast är lite för kalla ändå!! :) Det bästa av allt var att det var rea på stövlar plus att vi hade 20% plus att vi hade en 10 dollar av kupong!! Så "jag" betalade bara 33 dollar - sparade 42 dollar :D Lysande - inte ens Brad kunde klaga över det :D:D:D:D Efter att ha shoppat klart åkte jag hem till Linda och lunchade med henne och Denny och sen hem och stämplade klart alla tackkort och fick dessutom skrivit i alla resterande adresser på kuverten så nu är det bara att skriva alla tack också :D

Nä nu ska jag sätta lite fart här tror jag...Dags för dammsugaren och sen en tripp till Total Bev så jag hinner ta det lugnt innan jag ska iväg ikväll!! :D

Ha en fantastisk Fredag (kväll)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar