lördag 8 oktober 2011

Lördag...

Varför kan jag inte somna om bara??!!!! Finns ingen anledning att vara uppe så här tidigt...gick inte och la mig förrän vid 2 tiden då Mike och Linda gick hem, sitter här och jäspar...Hoppas jag kan få Brad att köra till Co Springs idag, så jag kan sova middag på vägen :D Betyder ju att jag får köra hem ikväll men det är det nog värt :)

Igår var vi iväg hela dagen! Åkte upp till Golden, gick på Beer Tour på Coors Brewery och sen promenerade vi runt lite, handlade lite i en antikaffär, åt lunch på Woodys Pizza :) Sen tog vi oss till GCB - Goldens second largest brewery :D pyttelitet! Där avnjöt vi en öl innan hemfärd!

Maten stod och puttrade i Crockpoten, så den var redo när vi kom hem - det var inte vi efter woody piszzorna - men den stod inte bort sig - satte den på värme bara :D Jag gjorde en Kallops vilket blev riktigt bra och smakade som den skulle :) Det var kul efterssom jag gjorde en chansning!

Idag är det alltså dags för Colorado Springs...vi ska möta upp vår guide Kris Morgan som bor där borta :D sen får vi se hur illa vädret är och vad vi gör :) Planen är att försöka se lite roliga grejer, Garden of the Gods, Pikes Peak, Manitou Springs mm och sen äta middag på en Tysk restaurang där! Men dom har lovat oss ca 8 grader och snöblandat regn så vi får se vad det blir!!

Nu är det dags att göra lite kaffe och försöka piggna till :)

Ha en fin Lördag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar