söndag 6 november 2011

Daylight saving???!!!

Betyder definitivt inte sova en timme extra för min del...nä jag vaknade klockan 7.30 som vanligt, vilket nu är 6.30 - Vår kära hund låg mitt imellan oss och rullade fram o tillbaks - han är ju stor så omöjligt att inte vakna :D Så förbannat sött men irriterande!! Som vanligt fick han mig att gå upp, ge honom mat och nu ligger han där uppe med husse igen :D Jäkla hund!

Mina bihålor är inte friska ännu...glömde ta näs meducin igår när jag la mig och nu är jag tät som skjutton igen!! Huvudet värker i och för sig säkert med lite hjälp av vinet igår men ändå....så trött på detta!!

Hade en väldigt trevlig kväll hos Linda & Mike igår, god mat och gott sällskap! vinet smakade bra det också :) Brad börjar också bli förkyld så vi var båda jättetrötta, tidigt! För en gång skull ville vi båda gå hem samtidigt :D Fantastiskt! Ville ju inte vara helt slut idag när vi ska ha Fantasy Football update med tjejerna! Ska bli kul! Ska gå över till Linda vid 13 tiden så har ett par timmar på mig (speciellt med tanke på att klockan säger 8.30 men bara är 7.30 :D:D Kanske ska lägga mig på soffan en stund lite senare?!?!:D

Igår var vi effektiva...blev ingen promenad men vi hann med att skriva alla tackkort - 64 totalt :) Väldigt skönt att äntligen vara klara med det :) Tagit tid! Jag hade ju skrivit 15 innan men resten gjorde vi igår!! Vi var klara i perfekt tid för att börja göra oss i ordning för att gå över till Linda o Mike - hände inget annat spännande igår innan middagen, men det gjorde ingenting!!

Nu ska jag sätta på lite kaffe och se på nyheterna, kanske hänt nåt kul :)

Ha en skön Söndag (kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar