tisdag 8 november 2011

Men va falls - Ingen snö?!?!?!?!

Det skulle ju snöa i natt ju...men nä inget vitt fint puder på den geggiga gräsmattan inte, fy vad trist :) Hoppas på bättre tur med nästa snö"storm" - Måndag nästa vecka! Jag förväntar mig att få en vit fin vinter, vi är ju i Colorado menar jag :) ( fast vi får nog flytta upp i bergen för den typen av vinter )

Igår blev det mest bara småpulat lite i skåp och skafferi, Oskar var ju här i några timmar annars läste jag mest i min hysteriskt roliga Drivers Handbook - sicka grejer dom skriver i den :D:D:D På eftermiddagen åkte vi till Svärföräldrarna på god middag och för att få förra årets julklapp :) Nu förstår jag varför Kathy inte ville jag skulle åka o handla med mina giftcards innan vi fått presenten :D Hon hade ju köpt min Ninja chopper, blender, crusher som jag berättat jag skulle köpa :)  45 dollar less at Target - 45 dollars more at IKEA :) Lysande!!!

Idag ska vi ha shopping outing jag och Linda...ingen kul shopping dock! Walmart för ny näsmedicin åt mig och sen Costco för massa mat...Innan dess ska jag visst med till förskola - då det ligger på vägen :) Får läsa min roliga bok under tiden tror jag :) Jag måste försöka hinna tvätta under tiden också, Brad behöver ha det klart så han kan packa ikväll :) Imorgon åker han! Har en tvätt i maskin nu så det ska nog gå bra!! I eftermiddag tror jag vår kille som kan hjälpa oss med köket kommer - ska bli fantastiskt skönt att veta det är beställt och klart! Då kan man börja planera och rensa mer i skåpen :D Halleluja! Hoppas Brad  och hans mor ) är redo för att jag tar över och gör det som jag vill :D:D:D Kathy hade lite åsikter igår när vi pratade om hur vi tänkt oss med alla lådor m.m - så kan ni väl inte ha det :D JOOOOOOO sa jag det kan vi :)
Jag har varit väldigt försynt i mina framfarter här i huset än så länge - men köket... Det är mitt så det så!! Nu ska alla fula halkdukar i skåpen bort och det här med att gå ner i källaren och hämta en kastrull - NÄ! Massa lådor så det får plats här uppe, det är vad jag ska ha :)

Så dagen innefattar tvätt, öppen förskola, Walmart och Costco...plus en del tvätt och städ för att fixa så det ser ok ut när vi får besök! Fullt upp helt enkelt!

Nä det är nog dags att intaga kaffet nu och göra mig iordning, klockan är ju redan 7.10 - Linda hämtar mig 8.30 :)

Ha en fin tisdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar