måndag 14 november 2011

Måndag Morgon

Brad hade sovmorgon idag, han skulle in till Denver för möten hela dagen - förstör hela mitt upplägg när han gör så :D Jag kom inte upp förrän 7 för han hade stängt dörren så inte Bode skulle störa mig - väldigt snällt men 7 känns ju som förmiddag nu för tiden :) Sen gick han inte färrän 8 Va fan liksom :D Skönt för honom som kom hem från San Diego igår kväll och var ganska trött! Så jag fick väl offra mig :) Klockan är nu 8.30, halva dagen har ju gått....Idag blir det tvätt och städ, ska flytta undan allt jag shoppat - det får gömmas inne i kontoret så länge!! Gillar att få gjort allt sånt här på Måndagar...då känns resten av veckan rätt fri sen :)

Denna veckan är ganska fri förutom att Onsdagen kommer spenderas i Boulder så jag kan få mitt jäkla körkort! Sen en dag, troligtvis Fredag kommer spenderas på IKEA med Brad och Jason - här ska beställas kök och tillbehör :) För övrigt ganska så lugnt alltså, än så länge!

Igår blev det fixad garagedörr på förmiddagen, lite Bronco match efter det och sen drog jag och Linda iväg och shoppade på Target och Kohls! Gick som smort, bra med listor :D:D:D Kom hem med massa mer grejer och nu känner jag mig redo för köket :) Ska bli så kul att få fint! Man känner att varje rum som artar sig får en på gott humör! Fick köpt Bedset till vårt sovrum igår och fick det på plats också - problemet är att nu känner jag vi måste köpa ny sängram och sovrumsmöbler...fasen också :D Det får duga så länge men det stör mig :D:D trror inte jag kan få Brad att köpa allt sånt nu också.....Vi kanske kan önska oss det i gemensam födelsedagspresent i förskott :D:D:D:D

Nä jag får sätta fart nu, ligger efter med mitt schema :D Ska försöka städa undan lite så jag kan gå över till Linda som är uttråkad hemma med sjukt barn :S

Ha en härlig Måndag (kväll)

Bilder på vårt sovrum:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar