söndag 13 november 2011

Skön söndag!!

Morgonpromenad avklarad nu kaffe och lite blogg, tills Garage Bobby kommer och lagar min garagedörr :) riktigt härligt väder nu, trodde vi skulle blåsa bort men det var skönt! Vindarna har nått upp till vansinniga hastigheter i byarna både i går och i natt! Vaknade flera gånger i natt och trodde taket skulle blåsa av :) Jisses sicka extremiteter det är här borta! Inte konstigt dom inte har ett ord för Lagom!! :D:D:D

Gårdagen var en dag av spika upp saker på väggar och shoppa :D Åkte iväg till bed, Bath & Beyond, hade en lista med redan utvalda grejer så det gick ganska smärtfritt och bara 35 dollar över vad jag hade i presentkort och kuponger :):) Kastrullset 11 delar från Cuisinart, en wokpanna, tvättkorg och hylla till mitt badrum och ett nytt Bedset till gästrummet - några galgar och lite småtjaffs åkte med också men....:D Är jättenöjd med Gästrumet  - känns som gäster kan komma när dom vill nu :D Idag är det dags att shoppa lite till :) vill ha ett nytt bedset till vårt sovrum också :) Idag blir det Kohls och Target, har ytterligare 400 dollar att spendera :) Efterssom det är presentkort så känns det liksom som låtsaspengar - fantastiskt kul att shoppa utan at det bränner hål i plånboken!!! Gör definitivt maken glad också!! Igår så fick jag ju erkänna att jag var tvungen att betala 35 dollar på B, B & B - svar: Oh good only 35??!! Wow om jag bara vetat att han räknat med mer :D:D:D
Idag hoppas jag att Linda kan komma med mig, bra med lite smakråd och sällskapet skadar ju inte heller! Fast jag shoppar ju grymt bra på egen hand också :)

Idag kommer Brad hem, har faktiskt längtat efter honom :D Jätteskönt på sätt o vis att plöja igenom tv serier och göra som man vill...men rätt trist här utan honom! Nyttigt med pauser ibland!!! Vill så gärna hitta ett bedset så jag kan göra riktigt fint i sovrummet innan jag hämtar honom ikväll! Såg ett på target när jag rekade läget :D Hoppas dt finns kvar!! Jag har listor på både Kohls och target också, fast Kohls är lite mer flexibelt :D

Annars idag händer inte så mycket mer - ganska tillräckligt kanske :) Garage Bobby, Broncos, shoppa, promenera hund igen, hämta man på flygplats :) Känns som en rätt fullspäckad dag :D

Nä nu ska jag ta och stoppa i en tvätt och göra mig redo för Bobby!! :)

lite bilder på mitt gästrum :)



Ha en skön söndag

6 kommentarer:

  1. Men jösses så snyggt det blev:D Du har så fantastiskt bra smak gumman:) Skall bli spännande att se hur det blir i sovrummet också. Puss mamsen

    SvaraRadera
  2. Visst blev det bra?!!!! :) Jag är jättenöjd! Hoppas jag kan lägga in bilder på ett "nytt" sovrum i morgon :D

    SvaraRadera
  3. NICE!!!! ser fram imottt att sova där i sommar :D sakar er :/
    <3

    SvaraRadera
  4. Eller hur?!! Ser fram emot att du ska sova där också :) Vi Saknar dig också <3<3<3

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt fint ut! :)
    Linda

    SvaraRadera
  6. Du får komma på inspektion snart :) Fick upp det i sovrummet precis :D Blev bra det med :) Inte lika stor skillnad dock...Tack för sällskapet idag, tyckte vi gjorde ett bra jobb :D Puss o Kram

    SvaraRadera