onsdag 23 november 2011

Onsdag och dags för avfärd - Thanks Giving!

Japp då var det dags...min första Thanksgiving - vi ska till Moster och morbror i Grand Junction! Blir nog jättetrevligt!!!! Rätt skönt att vi kan sticka på fredag morgon dock :D 2 heldagar med folk överallt är alldeles för mycket så detta blir perfekt: Onsdag kväll, sen heldag torsdag och sen drar vi till Winter PArk på morgonen på Fredag!!! :D Lysande :) Vi sticker runt 13 tiden först idag...har inte fått ett viktigt paket från UPS än och det måste med, dom brukar vara här mellan 12 och 13 så hoppas!!!!

Gårdagen var en bra dag! Väntade på Ikea killarna som kom vid 12 tiden - nu har vi ett kök i garaget!!! Tvättade under tiden och sen när allt var klart drog jag iväg till Michaels för att komma på en plan för min Sverigetavla...det får bli bra detta! Med rabatt ( 75 % ) så kostade det 154 dollar för att bara spänna upp den igen!! :D Efter det bytte jag ut ett bälte för Brad på Kohls, sprang in och köpte hundmat och sen iväg till Kathy för att hämta julklapp del 3 som dom hittat åt oss på Costco :) Blev ju naturligtvis fast ett bra tag  så Brad hade kommit hem när jag väl var hemma igen!!

Den där namnsdagsmiddagen hade jag ingen lust med så vi slängde ihop lite mat här hemma istället!! Inte Brads fel denna gången - helt o hållet mitt :D:D:D:D

Idag ska här bara slås in klappar och packas, skicka över stackars Björn till Peg och Denny för resten av veckan...Vi får ha med grejer till Bode för hela veckan, han stannar med farmor o farfar i Grand Junction när vi drar till Winter Park! Tur vi inte ska åka innan 13 ändå kanske :D

Bloggen tar alltså en Paus här till kanske söndag, hoppas ni överlever detta :D

Lämnar er med bilder på vårt kök ( ouppackat i garaget )

Happy Thanks Giving - Själv är jag tacksam för mycket...Min familj och mina vänner hemma i Sverige som jag saknar otroligt mycket!! Väldigt tacksam för att jag har en väldigt bra substitut familj här borta och för alla mina vänner och fellow Swedes här borta som gör att man känner sig hemma även när man är lååååångt borta!! :)

Ha en fin Onsdag!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar