fredag 18 november 2011

Fredag - IKEA Dag :)

Brad har tagit ledigt från jobbet så vi kan åka till IKEA med Jason ( vår snickarkille ) Här ska beställas kök, köksbord, stolar och vitrinskåp :D Tjohoo så fort det är beställt så kommer livet bli såååå mycket roligare! Bara börja planera och fixa :D Brad ligger just nu o sover som en stock, tror kanske att vinst shoten Whiskey och den efter satt sina spår :D:D Broncos vann helt mirakulöst och nu börjar folk snart bli lika religiösa som Tebow :D Låter honom sova nån timme till så han är pigg o glad när vi åker :) Måste ge oss iväg kvart över 9 !

Efter Ikea ska vi nog träffa Kishi för en lunch och sen kanske åka och kolla på telefoner :D Brad måste ha en ny och ja jag har ju namnsdag på onsdag :D:D:D:D Middag i eftermiddag med Svärföräldrarna, vi måste använda våra kuponger vi fick efter festen - så El Jardin här kommer vi :)

 Gårdagen blev en riktigt bra dag! Fixade med lite lådor och sorterade upp lite saker till kontoret! Efter det gick jag över till Linda på en hemmafru fika = en Öl :) Gick hem och gjorde mig i ordning och åkte sen till en Sportbar och träffade Isabell...Vi hade en trevlig middag för halva priset av Charcoal middagen :D Vi har ju hittat den perfekta mötesplatsen - Tower Road bland alla flygplatshotell och grejer - tar oss exakt lika lång tid att ta oss dit och det finns många restauranger att välja på, så nästa gång får vi prova nåt nytt :D Trevligt hade vi i varje fall!!!

Kom hem till ett hus fullt av män, Brad, Mike och Nick. som tjoade till Broncos matchen :) Ganska så trevligt med ljud och rörelse så jag satte mig och kollade på den sista kvarten ( 45 minuter) av footbollen med en god öl jag med :) Brad var ju vaken så det var ju trevligt :D

Och idag alltså - IKEA!!! Jag är så exalterad så jag vet inte vad jag ska ta mig til nästan - Äntligen ska huset faktiskt bli mitt också :D:D

Ha en härlig Fredag ( kväll )

2 kommentarer:

  1. Låter som en fullspäckad dag :D:D lycka till med köks inköpen:)

    Men visst är det på tisdag du har namnsdag? den 22 nov? Själv har jag ju namnsdag i morgon ju fast jag lär inte få någon telefon för det inte hihi.
    puss mamsen

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det på tisdag...missade din igår sorry :) Tror inte jag får nån telefon jag heller efter köksköpet :S:S:S Jag överlever nog!!!! :D:D Puss

    SvaraRadera