onsdag 9 november 2011

Onsdag och gräsänka i 5 dagar :)

Fick gå upp 5.30 idag för att hinna vakna innan jag skulle köra mannen till flygplatsen kl 6 - det gick ju bra det med :) Han åkte till varma soliga San Diego och kommer inte hem förrän på söndag kväll!! Jösses vad ska jag göra med all min tid!! Ska bli riktigt skönt att kunna bara slappa på soffan till härliga serier som Brad vägrar titta på :D Ingen sport!!!! ( tja kanske om Avalanche spelar borta så dom kanske vinner då ) Men bara göra och äta precis vad jag vill!! Ska äta McDonalds minst en gång!!!! Har varit här sen mitten av augusti och inte ett enda besök till McD - helt oacceptabelt!!! Ska nog spara det till lördag då jag tror jag kommer ha tendens till bakfylla efter en tjejkväll på Grizzly Rose :D:D:D:D Har ganska fullt schema annars....

Idag ska jag fixa alla detaljer ang vårt kök till vår kille som vi nog bestämt ska fixa det åt oss - tack Jenny för tipset! Han verkar kanon! Det är Nr 1 på dagens schema! Sen ska jag ta mig till svärmor för lite shopping i Brighton...Hem efter det och plugga körkortsbok! Ska nog ta min hund till nån av alla dogparks i eftermiddag innan jag ska äta rester till middag :D Inga husfrusysslor idag inte :D

Igår var jag väldigt effektiv - dom nya pillren jag köpte på walmart fick mig att inse hur kasst jag mått i 2 veckor - jösses vad jag mådde bättre snabbt! tack Linda för det, sicken lysande låtsasdoktor jag har :D Kom hem efter megashopping på Walmart och Costco, tog pillren - sen fick jag fart!! :) Tog hand om allt jag shoppat, tvättade färdigt och tog hand om all tvätt...dammsög hela nedervåningen och tvättade alla golv - Med lite hjälp av Linnéa insåg jag att - jag inte bara kan bli utan jag är en riktig hemmafru, till min stora fasa :D Måste göras nåt åt det snarast!!!!!

Ska ringa farfar och kolla om vi ska åka upp till Boulder imorgon och bara göra mitt written körkorts test och boka tid för uppkörning eller om vi ska skippa det denna veckan...läste i min bok att de saker som ska kollas på bilen innan man får köra upp är, däck, säkerhetsbälten och att vindrutan är tiptop - Jag har en spricka i vindrutan som täcker halva rutan :D Tror inte jag ska vara dum nog att försöka få köra upp med det, efterssom det är ett måste för dom att kolla!! Kanske bättre vi åker och fixar rutan imorgon och äter en god lunch istället, då kan vi åka upp i nästa vecka istället!?!?! Får kolla vad gubben tycker :):)

Nä nu ska jag sätta fart mycket info som ska skickas till Köksfixaren :) ta en kopp kaffe till bara :)

Ha en härlig Onsdag (kväll)

4 kommentarer:

  1. Vafalls!!!! att du inte kunde köra upp med en trasig vindruta sa ju jag redan när jag var där till mannen:) Är det inte fixat :D:D:D

    SvaraRadera
  2. Klart det inte är fixat :D:D Rom byggdes ju inte på en natt!!! Ska kolla med Farfar om vi ska fixa det imorgon istället för att åka till körkortstället :)

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du har Farfar. Han känns som en kanonman ! Hoppas att det går bra med allt körkortspyssel :D

    SvaraRadera
  4. Farfar är bäst!!! :)Det blir vindrutan idag och körkort i nästa vecka - bara lite fördröjning :D Tack :D:D:D:D

    SvaraRadera