måndag 9 januari 2012

Måndag :)

Broncos Vann igår, på övertid - helt otroligt!! Så dom är fortfarande med i slutspelet....det blir lördags match i nästa vecka :D

Gårdagen för övrigt var ganska händelselös, jag åkte till Walmart sen hem och gick över till Linda o Mike! Vi var där fram till ca 18, gick hem värmde lite mat och satt och pratade massa vikitga och oviktiga saker :)  Brad var helt slut så han gick o la sig kl 21 jag var inte piggast heller så följde efter vid 22.30 :D

Inget mer spännande än så här borta alltså...

Idag ska jag åka till Farfar och fixa min lampa på bilen, igen, sen äter vi lunch! Efter det ska jag hem och städa upp det jag inte hann med i Fredags! En hel del med andra ord....

Nä ska sätta på lite kaffe och sätta fart här...kanske hinner jag fixa lite innan jag åker så eftermiddagen blir lite lugnare :D

Ha en underbar Måndag kväll & ett jättestort grattis till min finaste Lisa som väntar en liten pojk framåt sommaren :D Underbara nyheter och jag ser fram emot att komma hem och träffa honom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar