fredag 6 januari 2012

Tyst och tomt i huset igen...

Tur jag har fullt upp hela dagen tja hela helgen faktiskt :D

Idag ska jag åka en snabbis till affären sen är det städning och tvätt som gäller resten av dagen!! Så smutsigt efter kaklets uppsättning och har ju inte direkt hållt undan under tiden med tanke på vi haft fullt upp med gäster så bara o storstäda som gäller idag! Vi har ju fortfarande fogningen klar så ingen idé att ställa i ordning allt men jag kan ju åtminstone få det hyfsat :D

Så det är min spännande plan för dagen :) Måste jobba i helgen så ingen idé att ta det lugnt! Måste fixa in lite mer priser i systemet hos MG så det blir helgnöjet :D Sen spelar ju Broncos på söndag - Playoffs så det kan man ju inte missa :)

Nästa vecka ska jag ta det riktigt lugnt!! Komma tillbaks till mina vanliga rutiner, ta hunden på promenader och såna saker...leta jobb, kolla skolor - det vanliga!! Var änna skönt att inte tänka på det på ett tag får jag ju erkänna :S
Bode är helt slut efter dessa veckor - ingen vila alls för honom!!! Så han bara sover :D Nästa vecka ska han nog vara tillbaks till sitt normala energiska jag så då återgår vi till normen med extra promenixer och sova mer på dagarna!!

Nä dags att sätta fart här...ska lägga in lite bilder o sånt från vårt besök när jag har lite mer tid!!!

Ni får ha en härlig Fredag kväll och en fin helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar