söndag 29 januari 2012

Söndag & vår ute :D:D:D

Fantastiskt väder ca 10 grader nu på morgonen men känns som minst 15 :) Underbart, det är nu man älskar Colorado!! Vi ska äta lite frukost och sen ska vi ta med cyklarna på Bode´s söndagspromenad :D Det blir min första tur med min nya cykel!!!!!
Efter vår cykeltur så ska vi hem och installera skrivare och annat i kontoret! Kan nog avnjuta en öl på altanen också! Sen i eftermiddag så ska vi till Svärföräldrarna på middag - inte mycket tid över till nåt jobbande eller så idag :) Skön Söndag helt enkelt!!

Igår så jobbade jag hela förmiddagen, åkte sen o handlade på Walmart sen bar vi upp skrivbordet från källaren till kontoret och andra bord som vi ställde på utsidan med lappar: Free - inom 5 minuter så var ett bord borta och nu på morgonen såg jag grannen Miguel ta resten!! Borta! Vi fick sålt det gamla kylskåpet igår också!! Så mycket plats vi har helt plötsligt!! Fantastiskt!!  Kish kom över på Middag, Brad gjorde hemmagjorda Fajitas...smarrigt värre!! En riktigt trevlig kväll, förutom att I-phonen tagit över och min man spenderade kvällen med word with friends....ja ja :D

Nä nu dags att äta grillade jalapenos med ägg o bacon - snacka om frukost :D

Ha en härlig söndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar