tisdag 17 januari 2012

Tisdag fast det känns som Måndag :D

Påbörjade skriva lite igår men insåg att jag inte hade nåt kul att säga alls...så det bidde inget :)

Idag har jag desto mer :) Gårdagen började si så där...Brad har vart på konstigt humör hela helgen, inte sur men tyst och trött...Kan ju knappast vara Broncos förlusten enbart, men han säger att inget är fel så :D Han åkte iväg och spelade Raquet Ball med Kris Bennett jag åkte och träffade Isabell för en lunch på Tower Road :) En härlig helamerikansk Diner med alldeles för mycket att välja på :) Vi fick tvinga oss att välja...Isabell tog en Steak & Eggs jag en Hot roast beef Sandwich med Potatismos och brunsås...Smarrigt värre!! Vi satt där och babblade och skrattade åt våra missära liv :D Hjälpte mig att bli på bättre humör i varje fall :) 

Kom hem vid 14 tiden, ingen Brad hemma :) Han och Bennett hade också gått ut och ätit lunch...som tur var hade inte American Furniture ringt ännu så inga problem :) Dom kom vid 15 tiden, fantastiskt att äntligen ha våra stolar på plats!! Nu ser man verkligen hur fint det är :) Nu är Barbordet och stolarna på plats också så inte långt kvar nu...Bara Jasons grejer som ska fixas!!! Vi måste köpa en ny matta till bar delen också...det ska vi göra i eftermiddag!! :)

Vi gjorde inte så himla mycket igår för övrigt! Men vi bokade biljetter hem i sommar!!! TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...Vi åker härifrån på kvällen den 30/5 och anländer i Götet den 31/5 på kvällen!! Åker tillbaks till Co den 11/7 mitt på dagen :D Ska bli såååå skönt att komma hem!!! Det blev inte Iceland air utan Brittish Airways!! Brad lyckades hitta biljetter för bara 50 dollar mer än Iceland och då slipper vi ta oss till o från Oslo, och bara ett stopp i London båda vägarna :) Fantastiskt bra!! Känns så bra att ha det bokat!!! Ska bli otroligt spännande att inte åka själv denna gången :) Har aldrig haft resesällskap förut...jo det har jag ju, 1 gång...När jag åkte hem ifrån USA år 2000 så åkte jag ju med Samuel o Kattis hem :)

Så gårdagen blev ju en riktigt bra dag trots allt...Trevlig Lunchdate, våra stolar kom och resan hem bokad :D

Idag är det dags för Stock Show, så måste snart ner och stryka min western skjorta och sen göra mig iordning för en heldag med herrarna Peer, Svärfar och Farfar :) Ska bli jättekul!! Har ju både skjorta, boots och bälte nu så bara att köra på :D Ska bli jättespännande, har ju vart på Rodeo en gång förut men inte med hela kalaset runt omkring!! Ska ta mycket bilder!! :)

Nä det är nog dags att sätta lite fart...Lämnar er med lite bilder från footbollshelgen och på möbler :D

Ha en fantastisk Tisdag (kväll)








2 kommentarer:

  1. det blir så fint i ert hem! ska verkligen bli skönt att sitta och äta vid matbordet snart... kul att veta att det inte blir så långt till nästa gång när jag åker hem...

    SvaraRadera
  2. Det börjar bli precis så fint som jag hade hoppats :) Ser fram emot att få ha dig vid middagsbordet snart :D Jätteskönt att det inte är så långt till nästa gång :)

    SvaraRadera