fredag 23 mars 2012

Fredag :D

Idag vaknade jag och kände mig lite stressad :) Har massa grejer jag måste shoppa inför hemfärden och hade velat städa lite mer, tvätten gjorde jag igår så den är ok men oj...:)

Tror planen får bli så här: Kaffe, fixa SWEA grejer, hundparken, JC Penny, vet inte om jag vågar gå in där igen förstås :) hem lämna Bode och sen iväg till övriga affärer! Efter det hem och dammsuga och städa upp lite...slappa på altanen i högsommarvärmen sen middag?!?!?! Låter väl som det är överkomligt!!! :)
Jag är bara stressad för min man vill göra saker med mig i helgen då jag ska vara borta och har ställt in sina sportgrejer...sen är han ledig i nästa vecka och vill göra saker då med - så det får ju liksom prioriteras!! Måste få gjort det mesta idag helt enkelt :D

Gårdagen spenderades i källaren med tvätten, städade upp lite i gästrummet och i köket sen åkte jag in till Stan för att träffa Anna-Karin innan SWEA mötet - det är ett perfekt sätt att slippa trafiken, åka in och träffas innan och ta en öl eller en fika sen är det bara att ta sig resten av vägen!! Väldigt bra :) Nästa möte är hos mig så då blir det ju inget...tyvärr :) Vi var hos Petra igår och fick en jättegod salladsbuffé och smarrig blåbärspaj till fikat! Mötet var över tidigare än vanligt så jag var hemma till 22 :D Kollade lite nyheter och lite Jay leno innan jag gick o la mig :) Brad sov gott på soffan när jag kom hem!!

Nä nu dags att sätta fart så jag hinner med allt! Ha en fantastisk Fredag kväll och en fin helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar