tisdag 13 mars 2012

Tisdag lite kallare idag på morgonen - men ska bli varmare än igår...

Colorado....Idag ska det bli ca 22 grader varmt och solen ska skina på oss - hett kommer det bli :) får nog raka benen o köra kortare byxor :D Gud så jobbigt!!!!! :D

Planen är Golden idag...sen hem och grilla :) Måste stanna till på Total beverage så vi kan få hem lite mer sommar öl :D Kylen är full av vinteröl...stor skillnad :):):) Måste ju faktiskt handla maten vi ska grilla också så :)

Gårdagen gick åt till Senior Center jobb, hem o tvätta, fixa lite swea och sen en öl på altanen innan vi åkte till Platteville för middag på Double Tree :) Kom hem vid 20 tiden så blev inte så mycket mer :)

Annkin hade en trevlig dag med Farfar medans jag tvättade :) Perfekt!

Bokade min biljett hem igår också...åker den 27:e så hemma den 28:e Mars, ett antal dagar innan min älskade morfar ska bli begraven - jobbigt är det!!! Folk tycker väl jag är dum i huvudet - han var ju ändå 97 år men alla som kände honom vet hur pigg o klar och kry han var - kunde lika gärna varit 87 :) Och nä jag har inte kommit över det faktumet att vi på telefon härom veckan planerade för hur mysigt vi skulle ha när jag kom hem i sommar!! Chocken har lagt sig lite dock och jag försöker väl så gott det går att följa planen för syrrans besök och vara pigg och glad!!! Inte riktigt helt hundra där ännu, men jag försöker!  Mina tankar flyger allt för ofta över till min mamma och moster där hemma som båda hade behövt en stor kram och lite assistans i allt!!! Hatar att vara så här långt bort när nånting händer.....

Nä nu ska jag rycka upp mig och försöka ladda för dagen! Ska skrika lite på SWEA´s websida som bara fastnar, det får mig nog på humör - Jäkla Gratisarbete!!!! :D

Ha en fantastisk Tisdag (kväll )

6 kommentarer:

  1. ja vi försöker så gott det går:) Nu får du snart en riktig kram....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vet jag gumman <3 Skall bli riktigt skönt med en riktigt go kram och att få sitta och prata på "riktigt" inte bara på skype:) Försök att ha så roligt ni bara kan nu. Ingenting blir bättre av att ni inte har roligt nu när syster är hos dig puss
      Mamsen

      Radera
  2. Svar
    1. ??? :D:D:D hur menar du nu????

      Radera
  3. Annkin som kommenterade men var inloggad som mig :)

    SvaraRadera
  4. Jaha då förstår jag :D:D:D Blev lite konfunderad där:)

    Fast egentligen spelar det ju ingen roll vem som kommenterade för snart kan jag få en riktig kram av er båda två:)
    puss

    SvaraRadera