tisdag 20 mars 2012

Tisdag :)

Idag ska vi inte göra så himla mycket! Vi ska träffa Rog och Kathy för en frukost/brunch på Ihop sen antagligen försöka provpacka och lite sånt kul! Vi får se om vi hinner med nåt mer ...eventuellt får vi två små valpar hit i eftermiddag också, fosterföräldrar tills dom blir adopterade...tur jag åker i nästa vecka annars hade vi väl haft 3 hundar i hushållet!! :D Jag tro jag kommer fästa mig stenhårt, Brad kan nog klara det men jag vet inte hur jag fixar sånt...?! Han har ju spring break nästa vecka och i och med att vi ställde in vår Roadtrip så jag kan åka hem så är han ju ledig och hemma! Bara hoppas dom är bortadopterad när jag kommer tillbaks, annars har vi säkert 3 hundar sen :D

Gårdagen...började med magbesvär som faktiskt höll i sig hela dagen, tror svärmor försökte ta död på mig med nåt i maten....;) Fick antagligen i mig allt för mycket mjölk bara, fast å andra sidan blev farfar magsjuk, så kanske en släng av det...känns bättre idag i varje fall! Jag jobbade på senior center medan Annkin umgicks med Kathy och Rog...dom kom och plockade upp mig vid 2 tiden och vi åkte in till Denver...vi knallade runt och sen gick jag vilse :D:D:D Jag mitt kötthuvud började knalla på 14'th ave istället för 14'th street - insåg ganska snabbt mitt misstag men det blev en liten omväg och lite längre promenad än tänkt :) Vi träffade Anna-Karin på en pub - Pour House Pub och sen mötte vi upp Brad, Mike och Chris för lite mat på andra sidan gatan - Maloneys. Vi fick en liten överaskning, Bingo kväll :D Tyvärr kunde ju inte Linda möta upp oss som planerat då det ej fanns nån barnvakt...det var himla synd! Annars var faktiskt kvällen och dagen ganska så perfekt! Vi åkte hem, inte allt för sent och gick o la oss! :)

Idag så vill jag bara ta det lugnt och njuta - vi får se om det är nåt sista som behöver shoppas...kanske tar jag med Annkin på min converse jakt, när vi ändå är i Brighton! Ska göra hemlagad Asiatisk mat idag med fläskfile´ - antagligen med 3 hundar krälandes på mina fötter :D:D:D Dear Looord....:)

Dags att läsa lite nyheter till mitt kaffe innan det är läge att ge oss iväg :)

Ni får ha en härlig Tisdag (kväll) om en vecka åker jag hem - borde börja planera min korta tid där hemma också kanske?!?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar