tisdag 27 mars 2012

Tisdag & idag åker jag :)

Känns helt overkligt att få åka hem...orsaken känns också helt overklig :( Men trots det sorgliga i orsaken så ska det bli fantastiskt att få komma hem :) Uterserveringarna öppnar - ( Vädret får fasen hålla i sig där hemma ett tag ) Men framförallt ska det bli himla gott att få se alla mina nära o kära!! Lite Bonus!

Igår så jobbade jag på Senior Center och passade på att handla det sista, vissa grejer får komma med till sommaren :) Efter det tog vi en promenix i stormen!! Det var varmt som skjutton, ca 24 grader och blåste samtidigt en så där 30km/h vad det nu är i m/s vågar jag inte ens börja fundera på :D Vi gick till ett ställe inte allt för lång hemifrån...smög ner till en liten vik vid Floden och Bode han fick springa av sig i vattnet och simma på!! Det var roligt att se honom simma i det strömma vattnet :D Vi var hemma en sväng efter det innan vi åkte till Svärföräldrarna eller ja vi hade ett stopp på vägen där det sista blev inhandlat :D

Min man var grinig hela dagen....får väl ta det som en komplimang över att han inte vill jag ska åka :D Men det var ju inte vad jag tänkt med dagen! Hoppas han vaknar på bättre humör idag :D Idag ska vi ta Bode på promenad sen hem och packa färdigt och beroende på klockan så ska vi åka och äta lunch på Cheeky Monk är klockan för mycket så kör vi hämtmat till middag innan flygplatsen och bara nån macka till lunch - jag behöver inte vara på DIA förrän 18.45 vilket är himla skönt!!

Nu ska jag ta och fixa det sista, checka in online kanske...kaffet är precis klart så perfekt timing!! :D

Älskade Götet och Svea nu är jag på väg hem :) Kommer sakna Colorado en gnutta, kommer definitivt sakna min man och min hund :D men bara 2 veckor så det ska jag nog överleva :D

Kram på Er och ha en härlig tisdag kväll!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar