torsdag 1 mars 2012

Torsdag och nu närmar sig Systerbesöket med stormsteg :D:D:D:

Ska åka iväg med svärföräldrarna till costco här på morgonen så jag kan shoppa upp oss på all mat vi kan tänkas behöva :) Sen hem och tvätta lite och kanske städa undan...men å andra sidan så kommer Björn ikväll så ganska meningslöst :D Ska däremot tvätta alla sängkläder och liknande så har ju rätt fullt upp ändå :)

Imorgon ska jag åka till Farfar och lämna hans ram och sen äta lite lunch...han ska få mecka lite med min blinker igen...jäkla lampan har lagt av igen...irriterande!! Efter det ska jag hem och göra köttbullar inför lördagen!!! Kathy erbjöd sig att ta hand om Bode under tiden ( han blir galen när jag lagar mat så länge...vill ha vill ha, tappa en bulle då då ) men nu när jag har Björn här så verkar det lite överkurs kanske :) Vi får se!!

Brad är ju sjuk igen...jösses! Igår sa jag det till honom att va fasen gå till doktorn...Nä det vill jag inte...Men JAG orkar inte med din sura, griniga man-cold attityd så här snart igen :D:D Nu sa jag ju inte det för då hade jag väl suttit på nästa plan hem till Sverige med en skilsmässoansökan i handen :D Jag sa bara: kan du vara snäll att medicinera dig lite i varje fall :D Nä fy fan för sjuka män!!! :) Jäkla martyrer som låter andra lida värre än dom själva av deras sjuka - Ta ett jävla piller och håll käft!!:D:D:D:D

Vi har försökt att få till en middag med hans föräldrar i flera veckor...så jag kom på den briljanta idéen att dom kunde ju komma hit imorgon kväll? Jag kan ju bara göra extra köttbullar eller nåt annat med köttfärs så det inte blir så mycket mer jobb...Svar jag vill inte behöva jobba med två middagar två dagar i rad...Öh men vad exakt ska du göra av det?? Nä men jag menar disken?? Öh vi har diskmaskin och jag kan ta hand om det andra :) Men jag vill inte äta köttbullar två dagar i rad! Öh ok men jag sa ju jag kunde slänga ihop nåt annat :D Tror helt enkelt att vi skippar det igen :D  - Man-Cold ;)

Ja ja det blir nog bra det med :)

Nä nu får jag sätta lite fart så vi kommer iväg till costco innan Snöoväder nummer 100 ska inta oss igen...Hoppas verkligen inte mars bara blir snö och vind nu när Min syster kommer på besök - jag brukar ju älska mars här...ena dagen snöstorm, nästa sol och 20 grader...Håll tummarna!!

Ha en härlig torsdag (kväll) Och välkommen våren - 1:a Mars :D

5 kommentarer:

  1. Kan man inte skicka iväg dom nån stans till dom frisknar till:D:D Barnungar är vad dom är!!!

    puss mamsen

    SvaraRadera
  2. Ha, ha. Mycket rolig och välbehövlig läsning. Tack!

    SvaraRadera
  3. Tror inte det mamma...in sickness and in health :D:D:D:D Men bra idé ;)

    Skönt att höra Stefan, glad jag kan få dig att le lite i din missär där hemma!! Fruktansvärt tragiskt och så ledsen för er skull!! Ska be Brad att fortsätta vara sjuk så jag har mer roligt att skriva imorgon :):) Kram

    SvaraRadera
  4. Men! Jag lämnar ju min man som varit "SJUK" i tre veckor...bara för att hänga med din? du får friska på honom innan jag kommer hörru så jag får träffa hans glada jag;)

    SvaraRadera
  5. Ska hälsa honom detta :D kanske det kan få honom på bättre tankar :D:D:D Ska nog va bra tills på Tisdag :D:D:D

    SvaraRadera