torsdag 8 mars 2012

Torsdag :)

Igår var en härlig dag :)

Jag gick upp tidigt och fixade undan lite SWEA, tar en jäkla tid så får göra lite varje dag här :) Sen gjorde jag middag! :D Crockpot middag så den stod och puttrade hela dagen! Efter det så kom systern upp - kl 9.15 =12,5 timmars sömn :D vi åt lite frukost och så sen gjorde jag varsinn fuzzy Navel och förberedde lunchen :) Linda och Peg kom vid 12.30 vi åt lite innan vi började göra oss vackrare :D Nån timme efter detta så ser jag en  hund på utsidan...han var utan ägare så jag gick ut för att kolla halsbandet - inget namn!!! Nähä men det var ju bara ta in den stackarn och göra lite skyltar som jag satte upp här o där :) Bode tyckte detta var en lysande present, ville gärna ha kvar honom här!! Klockan 16 ungefär så ringer telefon och en väldigt tacksam tjej på andra sidan!! Brad promenerade bort med Putts som han visst hette - solskenshistoria :D Dessutom var hon massör så nu får jag och Brad varsin fri masage som tack :D Karma......

Svärföräldrarna och farfar kom vid 18 och vi umgicks lite innan middagen - lyckad Kallops blev det!!

Dom gick vid 20.30 och vi var alla svintrötta så jag och annkin satt o babblade lite innan vi gick o la oss vid 22 ....Det vore ju fan om vi inte är aspigga idag!!! :D

Idag är det hundparken vid 9.30 sen shopping :D:D:D:D:D:D Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) Ska bli kul som fasen!! Ikväll middag på El Jardin så det blir perfekt!!!

Nä nu får jag ta tag i några fler medlemmar innan systern vaknar :)

Ha en fin Torsdag (kväll)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar