onsdag 21 mars 2012

Onsdag och idag åker syster yster hem...

Att 2 veckor kan gå så snabbt...Det känns faktiskt ganska ok, troligtvis pg a att jag åker hem om mindre en en vecka :)

Gårdagen blev lite galen :) Vi åkte och hade en brunch med familjen på Ihop sen åkte vi hem och Annkin skulle provpacka lite så vi kunde se om ett par jeans till fick plats - det gjorde det! Linda kom över för att säga hejdå sen skulle vi dra iväg till JC Penney...men Lindas barnvakt blev förvirrad och var inte hemma! Så istället för Penney blev det barnvaktande :) Denny kom inte förrän 16.30 och då var Brad hemma och vi kände inte alls för att åka till en affär! får se om suget finns idag på morgonen, vi har ganska gott om tid, behöver inte vara på flygplatsen förrän 15.40!!! Det var en jobbig dag för Linda med familj, Mike blev påkörd på morgonen, han verkar ok men bäst att röntga och kolla allt för säkerhets skull, så medans Mike var på sjukhuset så var Linda tvungen att åka o skriva kontrakt på ett hus :) Så när barnvakten sjabblat till det så blev det ju nästan katastrof - tur vi var hemma :)

Så idag blir det troligtvis En sväng till JC Penney innan vi åker hem och får packat ihop det sista...jag tänkte jag tar Annkin till min och Isabells favvo diner innan flygplatsen så hon får ätit ordentligt :) Så vi åker väl kanske vid 14 tiden härifrån - gott om tid :) Sen ses vi ju om en vecka igen så inga sorgligheter :D Skönt! Sen efter jag kommer tillbaks så är det bara en och en halv månad tills jag kommer hem igen :):)

Nu dags för kaffe innan en dusch så vi kan komma iväg :) Ni får ha en härlig Onsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar