söndag 25 mars 2012

Söndag morgon :)

Gårdagen blev nästan som planerat :D Vi började med en promenad vid Government building sen åkte vi hem och Brad stack iväg till football - jag duschade och drog iväg på lite shopping :) Vi var hemma ungefär samtidigt och stack ganska snart iväg till Kohl´s - Jag hade en pitstop med en fuzzy Navel först bara, i skuggan :D Det var ca 24 grader igår och strålande sol så något varmt :) Kohls gick ganska smärtfritt men Brad han orkade inte åka in i en affär till så jag får ta det idag eller imorgon - Kohls hade skorna jag ville ha men i fel färg så iväg till JC Penny, antingen efter Senior Center imorgon eller idag, vi får se! Vi fick medelande från Shelly under dagen att Hundvalpen som väntar på adoption i varje fall skulle komma på kvällen så vi var snabba på att ändra våra planer...Sen ringde hon lite senare och sa att den stackars valpen fått magproblem och hon visste inte om det var nåt smittsamt - så ingen valp ....vi var lite ledsna, hade äna sett fram emot en liten valp att leka med :D Men vi hade liksom ändrat hela upplägget redan så nu bestämde vi oss för att hålla oss till det, inget Evergreen idag! Istället ska vi prova en Hundpark i Westminster, off leash och 420 acres vad det nu kan va :) Efter det ska vi hem och beroende på vad klockan är så kanske jag drar iväg och shoppar det sista eller börjar packa....

Kvällen igår, Brad kollade Basket medans jag stack över till Michelle, lämnade tillbaks hennes Crockpot och tog en drink på altanen :) Sen gick jag hem och vi fixade ihop varsinn Hel Special :D Blev riktigt bra så nåt besök på Ove´s behövs egentligen inte nu när jag kommer hem :D Vi kollade på The orphan efter det, tack Susanna :) Sicken läskig film - tycker inte om barn jag inte känner längre, tänk om dom egentligen inte är barn liksom???!!! :D:D  När den filmen var klar så hade precis Fear and loathing in Las Vegas börjat...jag har inte sett den på säkert 15 år - den var lika skum och samtidigt jättebra som sist - jag somnade faktiskt det sista :) Vaknade upp i en ny film nån skräckis som jag inte kunde sluta titta på :D Brad sov gott....jag gick o la mig på riktigt vid 2, då låg han kvar på soffan! Ingen aning om när han kom o la sig :D

Nä idag får jag nog börja ta tag i saker o ting, en tvätt med det sista och påbörja packningen - va fasen ska man ta med liksom...här är det ju sommar värme och vädret är ju kalas hemma också...men det kan ju vända :D 3 par jeans, 22 toppar :D det blir nog bra :D

Nu ska jag dricka mitt kaffe och invänta makens uppvaknande, frukost och sen iväg :D

Ha en härlig söndag kväll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar