måndag 26 mars 2012

Måndag ...

Idag blir det senior center, en snabb sväng till JC Penny för att inhandla dom sista conversen hem och försöka göra nåt trevligt med maken innan vi ska iväg till Svärföräldrarna på middag...Imorgon åker jag hem :):)

Jag packade igår och med vissa saker, som inte måste hem denna gången, borttagna, så verkar jag ha läget under kontroll :) Behöver ju inte så mycket grejer med mig...4 par jeans, skorna jag åker i och ett par joggingskor, en drös med toppar, underkläder, begravningskläder och necessär med allt jag kan behöva! Jag har en hel drös med grejer som syrran lämnade för mig att ta hem ( tror inte hon visste hur mycket ) :D En hel del saker till mamma som hon vill ha, lite andra småpresenter Tar ingen dator med mig så platsen i Handbagaget är ju grymt bra :) Tar ju naturligtvis min största handväska också så inga problem :D Det enda som jag verkar få lämna kvar är en av Lindas Presenter, vikten är inga problem men storleken.....

Igår förutom att packa så åkte vi till en fantastisk Hundpark, Doggy Paradise som jag sa till Brad när vi kom dit! Ingen av oss har varit där förut! Tog ca 30 minuter att köra men det var det värt! 420 Acres - 170 Hektar med Off leash !! Helt fantastiskt ställe med otrolig utsikt över bergen...Dit ska jag definitivt åka igen, ofta!!!! Bode sprang och han lekte och vi fick en härlig promenad vi också ( till skillnad från dom flesta andra hundparker som är kanske 3 acres ), upp och ner för kullar, några små vattenhål...Perfekt helt enkelt!!

Nä nu lämnar jag er med några bilder från parken, eller snarare bergen :) Dags att sätta fart!!!

Ha en Härlig Måndag ( kväll)

5 kommentarer:

  1. Jag saknar visst ett par jeans eller två ;) och lite underkläder...var det kanske nåt annat? oj mina poptarts...och skinnjackan och vad??? hjälp skönt att jag slipper tänka...

    SvaraRadera
  2. Det ska bli jättekul, Linnea! Två langarmade tröjor, 2 linnen lite annat smått o Gott :-)

    SvaraRadera
  3. Det ska bli jättekul, Linnea! Två langarmade tröjor, 2 linnen lite annat smått o Gott :-)

    SvaraRadera
  4. Det ska bli jättekul, Linnea! Två langarmade tröjor, 2 linnen lite annat smått o Gott :-)

    SvaraRadera