söndag 18 mars 2012

Söndag då ja...

Idag är det slappt...vaknade 7 men är egentligen jättetrött, varför kan jag inte sova lite längre?! Bode var inte otålig så inte hans fel...vill ju bara få sova ut :) Hela huset är fullt av sovande folk och här sitter jag...kan ju inte ens börja städa upp då jag inte vill väcka Kish som ligger o sussar på soffan :) Tror jag ska sova lite middag i dag innan vi ska till Svärföräldrarna på middag ikväll! :D

Gårdagen blev en blandat blandat dag...Började med Tims Begravning som var så fin och full av både tårar och skratt...Precis så som jag föreställer mig han skulle velat ha det och det var det visst också! Han hade lämnat detaljerade instruktioner på allt :):):) Efter det åkte vi hem och började ladda om inför St Patricks Day firandet...Blev riktigt lyckat och kul fastän många inte kunde komma som vi räknat med! Maten räckte ju i varje fall :D:D:D:D Jag var trött som fasen det sista..kände riktigt hur ögonen knappt höll sig öppna så jag var rätt glad när dom sista gick....så går det när man går upp kl 6 och börjar laga mat :D

Nä idag får bli en lugn dag...kanske att vi åker och shoppar lite om det är nåt mer annkin behöver innan hemfärd...Imorgon är det senior center för mig och ett studiebesök på en förskola för Annkin :) Sen drar vi snabbt in till Denver för lite Downtown sightseeing och träff med Anna-Karin :) Ska bli himla kul!!! Tisdag är helt öppen så vi får se...tror vi ska äta en Ihop frukost det är allt som är planerat!!  Sen på Onsdag åker systern hem...känns ganska ok med tanke på att jag åker hem till Sverige en vecka efter det :)

Nä ska nog ta o gå och göra mig lite kaffe och sätta mig där ute tills folk vaknar och jag kan börja städa upp :)   Här kommer lite bilder från bergen och från igår :) Ha en härlig söndag (kväll)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar