fredag 26 oktober 2012

Fredag och fy fasen va ont jag har

Står just och funderar på huruvida jag kan köra till Marie och bli fixad...svärföräldrarna står antagligen just nu och diskuterar huruvida dom har tid att köra mig fram o tillbaks eller inte :) Nu ringde dom och gav mig ett nummer till ett ställe i Brighton, men dom svarade inte där, hoppas dom ringer tillbaks - snart!! Jag kan fasen inte köra långt, frågan är väl om jag kan köra alls....

Tittar på Moons visitkort just nu...hon bor några hus bort, jag tog in hennes hund när han rymde i våras och hon sa anytime...Hon är nog lite av en Häxa vilket inte stör mig ett dugg! Det står Blessed Be på alla hennes grejer :D Kanske ska ringe henne...

Jösses, nä sovit bra har jag ju inte heller gjort, så frågan är väl om jag kan åka in till vår happy hour idag ens...även om jag blir fixad mirakulöst :S

Nä nu får jag nog ta och fokusera på att hitta nån som kan fixa mig...

Ha en fin fredag (kväll)

2 kommentarer:

  1. fy vad jobbigt! Dumma rygg...men du måste ju utnyttja MOON!!! sån söt hund som hon hade:)

    SvaraRadera
  2. Moon var upptagen idag men jag hittade en kiropraktor som tar emot mig kl 14 ...kostar väl en förmögenhet men men.....Ska nog börja gå hos henne regelbundet dock!! :)

    SvaraRadera