tisdag 30 oktober 2012

Tisdag :)

Ja men idag känns det faktiskt ganska ok, känner mig stel som en pinne och har lite värk men det är ju helt ok i jämförelse med extrem smärta :D Nu gäller det bara att lyda order...INGA lyft, inga dumma rörelser i onödan, gå långsamt och försiktigt men gå mycket!! :) Så idag blir det hundparken med Bode, får ju inte gå med honom i koppel så hundparken är ju enda valet så här en vardag!!! Man kan faktiskt gå rätt rejält i parken bara man går runt flera varv! Jag brukar köra 4 - 5 varv beroende på om Bode hittar nån kompis eller inte...2 varv är nog ca 1 mile, 1,6 km så bara o knalla på!

Igår åkte jag till Kiropraktorn, var där kl 10 klar 10.10 :) Det går snabbt i varje fall! Efter det fick jag erfara vad som händer om man inte dricker massa vatten efter behandling :D Yr som fan och kände mig smått svimfärdig nästan, 5 glas vatten när jag kom till Senior center gjorde susen! Jobbade på men fick sätta Frank i arbete, kan du lyfta det där, kan du hämta det ...stackarn :D Gick bra trots allt! Efter senior center så blev jag kidnappad av Farfar, han tog med mig på lunch så var inte hemma förrän 13.30...På vägen hem ringer den automatiska rösten från Försäkringsbolaget och säger jag inte betalt min försäkring!!!! Men va fan! Har ju satt den på auto från kreditkortet ju!!!! Fick snabbt hem och logga in och nä inga betalningar hade gjorts ( nu var det ju bara 1 men ändå ) Fick ringa och försöka betala med kreditkortet men nä det kunde man inte?!?!?! Jag bara va fan...o så läste jag upp vad det står på mitt "kontrakt" Är det detta kontot du vill dina auto betalningar ska göras från i framtiden? JAPP! ikryssat o klart...Men ja du måste ändå gå in och fixa en autobetalning med dina bankuppgifter online...Men hur fan ska man veta sånt om det inte står det klart o tydligt? Och jag är ju inte ägd av mig själv längre så jag ser ju inte sånt utan det går ju via Brad :D:D:D:D Jag sa det till henne, att kanske ni borde lägga till den raden under frågan? Hon tyckte kanske det var en ganska bra idé :D

Efter jag var klar med detta så var kl nästan 16, jag satte mig och drog iväg 30 mail manuellt för MG sen kom Brad hem...Han gick ut med Bode innan han drog iväg och spelade Raquet Ball...Han kom hem och vi åt uppvärmd kinesmat :D

Idag så ska jag försöka få iväg minst 100 mail för MG :) Ringa Visiting Angels, det hann jag ju inte med igår, skype dejta Andreas, åka till hundparken och ja sen är väl denna dagen slut också :)

Imorgon är det dags för kotknäckning nr 3 :)

Nu ska jag ta och fylla på mitt kaffe, sätta mig med is i en halvtimme och sen sätta lite fart :)

Ha en fin Tisdag ( kväll)

2 kommentarer: