torsdag 25 oktober 2012

Torsdag och Vitt där ute :D

Gårdagen sprang förbi :)

Åkte till Chili stället, stängt!! Ringde huvudkontoret, nä det är stängt idag...Skit! Men svärmor bestämde att NÄ vi har planerat att göra detta idag så hon åkte och köpte dyrare chilis och vi fixade ändå :) Efter chilisarna var klara och inpackade i fryspåsar åkte jag hem och förberedde mig för avfärd mot Green Mountain - Lakewood ( det var inte speciellt grönt i går, mer vitt faktiskt ). Swea möte hos Gun. Det var ett trevligt möte men var lite smått nervöst när man såg att snön började lägga sig...Tack o lov så tog jag Brads bil istället för min, den hade inte vart kul att köra hem igår! Snön yrde och man såg knappt vart man var på vägen! Missade en avfart, fastän AK sa till mig att lägga mig mer till höger :) Oops! Men det gick bra ändå, vi tog nästa avfart, bara några minnuter extra ...Jag släppte av AK i stan och begav mig hemåt, själv...om något så kom snön ner ännu hårdare och det blåste mer! Jag körde lugnt och det gjorde alla andra också tack o lov! Var hemma strax efter 22.30 och fick sätta mig ner med en öl framför tvn innan jag kunde gå o lägga mig :) Kom väl isäng vid 23.30

Vaknade till ett vinterparadis...:) Jag älskar snö, så jag flyttade till ett bra ställe - snön lägger sig, sen kommer solen :D Som i fjällen!

Planen för dagen är att fixa färdigt MG utskicket...jäkla mailen vägrade skicka iväg till alla, 452 för många mottagare...WTF?!?! Så idag får jag väl manuellt skicka till dom jag tror inte fått det - jag la till mig själv sist - Jag fick det minsann :D Kanske slänga i en tvätt eller två...Sätter inte snön igång för hårt under dagen så ska jag ta mig till ett Halloween ställe - måste ju klä ut oss till våra två fester denna helgen :D Sen eventuellt middag hos Linda ikväll...

Just nu känner jag för att ta på mig vinterkläder och gå ut - jag får se :D

Så här såg det och ser det ut här hos mig - Hörde att det snöar i Götet också???!! Härligt!!!!!!

Ha en fin Torsdag (kväll)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar