lördag 13 oktober 2012

Lördag morgon...

Liite tomt är det här allt, tur Kish ligger på soffan och sover :D

Vi var rätt trötta igår kväll, vi satt och pratade efter vi kom hem ifrån flygplatsen. Kish berättade om sin resa till Japan och visade lite bilder...kl 23 sover både Brad o Kish :) Jag var vaken en liten stund till och gick upp o la mig nån gång vid midnatt, somnade som en stock - har ingen aning om när Brad kom upp :) Kl 7 var jag klarvaken men låg kvar efterssom Bode inte vaknat ännu :) Men det dröjde inte så himla länge innan han började röra på sig, så 7.30 var jag uppe och matade honom och här sitter jag nu...två sovande skönheter och en sovande hund, försöker att inte väcka dom.

Gårdagen gick som smort...Vi gick upp, mamma jobbade lite, jag drack kaffe och bloggade medans jag tittade på nyheter, Brad kom upp ( han hade tagit ledigt för att kunna hänga med mamma sista dagen ) Brad tog Bode på promenad medans jag packade mammas väskor, hon var för nervös - trodde inte hon skulle få plats - en annan är ju rutinerad så det var ju inga problem :D Efter vi var klara så hoppade mamma in i en dusch, vi åt brunch :) sen drog vi iväg mot Flatirons mall och Gordon Bierch bryggeri! Vi satt där och pratade massor över 2 öl var - mamma blev perfekt smålullig :) Vi stannade till på Tailfeathers på vägen hem - yes we made it!! Solen sken just precis då så vi tog vår 5 dollars pitcher och satte oss på utsidan o njöt!
Vi var väl på tailfeathers nån knapp timme innan vi begav oss hemåt igen...Vi kom hem vid 4 snåret och satt och tog det lugnt nån timme innan jag fixade middag, Kish kom runt den tiden också så dom satt och babblade på medans maten puttrade! Mamma hade ju checkat in online och betalat extra väskan i förväg så vi åkte inte förrän efter 18.30 - lugnt och skönt!
När vi kom till flygplatsen så var det helt dött där, inga köer ingenting så bara o köra på, naturligtvis så var planet något försenat...trist! Hoppas mamma tog sig en god öl i nån bar under tiden hon väntade, kanske kanske hon kunde sova :) Vi får se, hon bör vara hemma om 4-5 timmar nu...

Bye bye mamma, för denna gången :)


 Idag är det party hos Nick o  Michelle så bara köra på :D

Ha en fin Lördag ( kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar