onsdag 31 oktober 2012

Onsdag - HAPPY HALLOWEEEEEN :D

Ja men igår kände jag att humöret blev avsevärt mycket bättre också! Så nu är jag nästan tillbaks till normalt :D

Idag ska jag iväg till Kotknackaren igen sen en promenad med Bode och Svärmor, måste ju promenera efter jag fått behandling...Efter det hem och isa mig innan jag ska vidare in till stan! Träffa Marie för lite Julmarknad planering...Börjar närma sig och hon drar iväg nu snart, så jag får hjälpa till lite extra :) Åker ju själv iväg nästa helg men är ju bara borta över helgen :D

Gårdagen spenderade jag med en tripp till Bode´s favorit hundpark, där han hittade en kompis: Snookie :) Dom lekte som tokar medans jag promenerade runt lugnt och sansat med hennes matte :D Dom sprang genom vattnet i den stinkande dammen men jösses va kul dom hade och Bode var helt utmattad efteråt! Jag kom hem, gick online och skypedejtade bästa Andreas i några timmar!! Snart är han här och tar med sig min andra musketör Fredrik, jag är den tredje :D Underbart, jag längtar så jag dööööör!!!!!!!!!!!!!!

Så här ser Bode ut när han är riktigt härligt trött efter lek orgie :D


 
Jag fick iväg 40 mail till för MG, fler kvar så måste försöka hinna få iväg dom idag också!!! Kampanjen börjar ju imorgon så hoppas alla kunder kan ha den i sina mail imorgon när dom kommer till jobbet :) Idag är det ju Halloween också, måste bestämma mig för om vi ska dela ut nåt godis eller gömma oss ?!?!?!  :) Måste stanna till o köpa Godis om vi ska va käcka?! Bode blir ju galen av dörrklockan så vi får se.... Lite får vi ju ha till Erik o Oskar i varje fall :D
 
Imorgon ska jag äta lunch med Farfar och sen till Visiting Angels, dom har öppet hus, så jag ska presentera mig och hämta en application....Fredag ska jag köra svärföräldrarna till flyget, sen har jag ny dejt med Kotknackaren och sen blir det lunch med Farfar och "kusin" Holly som flyger in och direkt efter det blir det Happy Hour med AK och Linnéa :) Fullt upp har jag!!! :)
 
Nä nu får jag sätta lite fart tror jag, måste duscha och äta lite innan det är dags för Elaka Gina igen :D
 
Ha en fin Onsdag (kväll)
 
 
 

 

 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar