tisdag 16 oktober 2012

Tisdag

Igår så hamnade jag på chatten hela morgonen, hann inte med nåt :) Sen åkte jag till Seniorcenter och jobbade, hur mycket folk som helst och Frank, diskaren, behövde gå tidigt så jag fick avsluta hans jobb...var inte hemma förrän 13.30. Så när jag kom hem så åt jag lite lunch, slängde i den där tvätten, Halloween pyntade lite sen kom det en snubbe som vill att vi skulle byta till hans mjölk leverans - det gjorde jag :D Fattade beslut så där bara...Inte nog med att vi kommer spara lite pengar, men farmen ligger nära oss, kossorna mår bättre, dom levererar även ekologiska ägg :D Brad är ju lite tveksam till att byta saker men han var faktiskt helt ok med mitt beslut :) Wohooo man kommer upp sig i hushållet! Efter det så bäddade jag en av sängarna och sen var Brad hemma! Han satte igång och demolerade en av sofforna här utanför och sen var det dags för Broncos!! Sicken match det blev :D Broncos låg under med 24-0 men lyckades vinna med 35-24 Helt otroligt och riktigt kul! Efter matchen så gick Brad o la sig medans jag kollade ett avsnitt av Greys anatomy...Vår disk börjar bli full med alla inspelningar, dags för Brad att åka iväg, ha möte eller varför inte sporta lite??? :D 

Idag ska jag städa undan lite, göra ordning gästrummet så det är redo för en ny gäst :) Tvätta lite såklart...sen åka och handla lite! Så är nog den dagen slut igen! Jag måste börja kolla på våra vägg kollage vi ska göra också, lite tomma väggar just nu :) Sen är mitt mål denna veckan att spendera minst en timme om dagen online med att försöka hitta olika saker jag kan tänka mig göra när jag blir stor, alltså college sidor och dylikt!! Känns helt sjukt men verkar inte ha nåt val! Måste ringa CSN hemma i sverige också, jag tjänar ju inga pengar så ska se vad dom har för alternativ för återbetalning!! Känns jobbigt att ha dom hängande efter mig!!!

Får ringa Farfar också och kolla vilken dag jag ska spendera med honom...dagarna flyger liksom bara iväg...konstigt! Galet att man kan känna sig stressad över ingenting :D

Tror det är dags för en Lååååång Pormenad ute i det vilda med hunden snart - brukar kunna få en att känna sig mer klar i huvudet!!! :)

Nu ska jag ta och gå och slänga i en tvätt, äta lite, sen ta fram monstret och låta honom suga upp all smuts :D:D:D:D

Ha en fin dag / Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar