söndag 28 oktober 2012

Söndag och det är väl tur söndagar är en vilodag :)

Sov i sängen i natt, har ondare idag än igår när jag vaknade :) Men det onda kan ju bero på att jag isat bort det svullna tillräckligt! Imorgon är det dags för kotknäckaren igen - fy skjutton!

Ingen fest igår och inget hjälpa Linda o Mike...Brad var väldigt duktig och tog hand om mig igår, bullade upp kuddar, gick långsamt med mig runt Government Building, tror den promenaden kanske är lite lång för mig just nu,  gjorde riktigt jäkla ont när jag gått typ halva! Förbannade jäkla rygg!!! Han fixade lunch och gick och hämtade ny is och tog hand om mig hela dagen! Får hoppas på repris idag :D

Det är så typiskt att sånt här händer när man absolut inte har tid med det...Av nån sjuk anledning så går jag omkring och har dåligt samvete för jag inte kan hjälpa mina vänner då jag vet dom verkligen behöver det!! Jag hoppas att nästa helg så ska jag åtminstone kunna köra saker för dom, även om jag inte kan lyfta och ha mig! Inget kul har jag haft heller 2 fester har jag missat denna helgen! Skit!

Ja ja...Det är som är kiropraktorn sa: vi får komma överens om vissa saker ( = Gör som jag säger ) så ska vi nog lösa dina problem en gång för alla! Bara att följa order för jag är riktigt jäkla trött på att ha ont - och när jag är helt ärlig så är det ju långt ifrån första gången ryggen bråkar så här!

Nja som sagt så mycket kul har ju inte hänt över helgen, igår satt jag mest med is på ryggen och glodde på tv...blev en hel del College Football och en hel del discovery chanel :) Promenaden var väl det enda aktiva jag gjorde, tog en lång dusch också förstås :) Brad fixade och donade en hel del här hemma, han har uppenbarligen inte glömt hur man gör :D

Nä idag är det söndag och Footballs söndag! Jag skulle ta det lugnt hela helgen var ordern och det har jag gjort och ska fortsätta med, imorgon så ska jag till Gina kl 10 sen Senior Center - ska nog gå bra, låta bli att lyfta tungt bara! Måste få Sue att skriva mig ett intyg så jag kan ringa och boka in en intervju hos Visiting Angels :D Förhoppningsvis min nya arbetsgivare!!! Hälsa på gamla och hjälpa dom med småsaker, fixa deras mat och kanske lite annat...blir perfekt det!

3 Besök hos Kotknäckaren denna veckan så ska jag nog känna mig mer rörlig igen till helgen!!

Nu ska jag ta och fylla på mitt kaffe och sen kanske äta nåt...Brad kör Gibson till flygplatsen just nu sen tror jag det är dags för en liten promenad igen...

Ha det gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar