fredag 12 oktober 2012

Fredag...Mammas sista dag!

Ikväll åker hon hem till Sverige, lite avundsjuk känner jag mig - hon vill stanna här, så kanske ett byte kan vara en bra idé ??? Funkar ju tyvärr inte :)

Jag har en fullspäckad helg planerad så jag ska nog överleva tystnaden som naturligtvis kommer...Ikväll så kommer Kish över, han vill säga hejdå till mamma och sen stanna med oss och berätta om sin Japan Resa :) Imorgon är det Grannskapsfest...Flyttfest för Linda o Mike...varför inte göra det lite roligt trots denna hemska verklighet, det närmar sig väldigt fort dessuotm...tur jag har Michelle nära :) Så helgen är full av trevligheter!!!

Idag ska vi packa den sista väskan, jag ska dessutom slå in alla paketer som ska med hem :) En lång promenad med Bode tror jag vi ska försöka få in också - alltid bra att röra på sig innan den där lååånga flygningen! Sen blir det mest sitta och umgås innan middag och sen flygplatsen...Ja ja, inte såååå långt kvar till Springbreak och resa till Manchester :) Sen kommer ju sommaren ganska så snabbt efter det!!!

Så detta besöket har lämnat vissa saker mer tydliga än andra :)

Mamma är inte rädd för alla hundar längre!!!! Har dom bara ägare som tar ansvar så är hon helt ok!!! :D


 

 
 

Mamma gillar amerikansk Microbrew öl :)

Mamma var med och köpte vår nya soffa och i och med sponsringen så är det faktisk nästan hennes :D
Mamma har shoppat som en galning, tur hon har två väskor och en väldigt tacksam dotter som fått massa roliga saker :D
Nu ska jag sätta lite fart så vi kan njuta av sista dagen så fort mamma slutat jobba :)

Ha en underbar Fredag (kväll) och helg!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar