onsdag 10 oktober 2012

Onsdag redan...

Dagarna springer iväg, bara några dagar kvar sen åker mamma hem igen - 3 veckor går fort!!!!

Igår så spenderade vi dagen hemma, jag flyttade möbler och städade där den ny soffan skulle stå, Bode skräckslagen av allt tumult och dammsugaren såklart, så det var tur mamma satt och klappade på honom :D Så här såg det ut när gamla soffan var flyttad:

Sen var det bara att vänta...tvättade under tiden såklart, vi packade även en av mammas väskor och hon packade ihop den andra för att se hur mycket mer hon kan shoppa :D Linda kom över på en öl innan upphämtning av Erik...hon hade tur att vara här när dom kom med sofforna ( jag hade tur att hon var här och kunde hjälpa mig flytta ut lite saker ) 

Brad kom hem och provsatte lite


 

Sen åkte vi till Svärföräldrarna på middag :) Smarrigt värre och vi var väl inte hemma förrän 20.30 - Brad var tvungen att gå o lägga sig med en gång.....Vi satt kvar uppe och babblade i soffan till ca 22.30 sen var vi tvungna att lägga oss också :)






Idag ska vi åka o shoppa lite till :) Sen kommer Svärföräldrar, Farfar och Uncle Don på middag så hem och fixa!!! Så fullt upp kan man säga!! Men trevligt! Vi får se vad vi hinner med helt enkelt...

Nu ska jag ta och fixa min tvätt som ligger i blekmedel i maskin, sen frukost och sätta fart :D Här är blandade bilder på vår nya härliga soffa och tja helt nya rum :D:D:D:D

Ha en underbar Onsdag!!




hmm where is my spot???!!


Morgonkaffe i soffan med datorn i knät :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar