fredag 21 december 2012

Fredag, lite krasslig men inget som inte flu pills botar :D

Imorgon kommer mina killar :D Så ingen tid att gnälla....

Dom får stå ut med inte ett så perfekt hem dock ;)

Gårdagen....

Jag åkte till Theresa beredd på svordomar men i förhoppning om en bättre dag! Kommer in och hon är på strålande humör!!!! Inga problem alls...Hon hade extra mycket värk, men humöret var det inget fel på alls! Hon hade vaknat sent så satt i morgonrocken och åt frukost när jag kom. Vi skulle åka iväg och kolla in ett hus hon ville visa mig och sen skulle jag ta henne till lunch...Hon skulle bara duscha och göra sig redo först. Det gjorde hon, kom ut fortfarande på strålande humör och redo men hon ville bara sätta sig ner en stund först, låta värktabletterna verka - vilket betydde att hon somnade och sov i 2 timmar....skulle tagit med mina julkort så jag kunde skrivit på dom :D Hon vaknade och var vaken i 20 minuter sen somnade hon igen och sov tills jag gick... Väck inte den björn som sover....Jag spenderade tiden med att städa lite, blev ju liksom uttråkad...

Idag hoppas jag på samma goda humör men med lite mer energi :) Då är det inga problem att jobba där! Tänkte vi kunde gå ut och äta lunch och sen lagom hemma i tid för att Diane kommer vid 14 tiden - förhoppningsvis så tycker Theresa om Diane så att dom kan ha trevligt nu när jag är ledig :D:D:D:D:D:D Tjohoooooooo

Jag hinner inte med nåt kan jag ju säga, så mina killar får stå ut med lite oreda och ej färdigt hem...Tänkte jag skulle gå hemifrån tidigt idag och hinna ner till Northglenn och sen vägen förbi Home Depot innan jag ska vara hos Theresa kl 12....städa får jag göra imorgon och dom sista julklapparna får bli på söndag! Maken vill ju inte gå nånstans på söndag men har en känsla av att Andreas o Fredrik nog hellre tar en sväng med mig och shoppar - åtminstone tills Broncos börjar kl 14.....Annars är dom ju välkomna att stanna här med Brad medans jag sticker iväg :) Löser sig!!! Jag är så glad att dom kommer :D Och dessutom så kommer svägerskorna och killarna också, härlig Jul :)

Nä får nog ta och lägga på ett kol här, äta nåt, gå och duscha, göra mig redo och sen iväg :)

Idag tänker jag på min Älskade syster som fyller år :) Hon är bäst, saknar henne otroligt mycket och längtar tills vi ses i Mars och sen till sommaren...Nästa jul så kommer hon hit så vi får fira jul ihop - förhoppningsvis även hennes födelsedag :) Så grattis till Min älskade syster idag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar