tisdag 4 december 2012

Tisdag morgon...

Gårdagen...

Åkte till Senior Center, sen till svärföräldrarna fastnade på lunch, åkte och handlade, hem och var hemma i ca 1 timme sen till kiropraktorn...hem igen och då var Brad hemma! Började trevligt sen var det grinigt igen och igår hade jag inget tålamod så jag gav tillbaks med samma medicin!!!!!!!!!!! Säkert inte det smartaste, men jag hade verkligen ingen ork eller lust att vara den större människan igår! Nu har jag försökt såååå länge att inte falla in och bli så där obstinat som jag kan bli...men jävlar nu har jag ingen lust längre!!!! Får se hur han gillar att vara på den andra sidan av sura miner ett tag, jag brukar ju inte kunna hålla mig sur men ska fan försöka ett tag, bara så han får känna på det, kanske det är det som behövs :D:D Om inte annat så ger det mig personlig tillfredställelse att hämnas - jag är ledsen men sån är jag :)

Jag lagade middag medans han var i sovrummet, städade undan efter middagen medans han gick upp till sovrummet, han sa inget när han gick upp bara gick upp - när jag var klar satte jag på Extreme home makover - bara för han hatar det :) Han kom ner efter ett tag, jag vägrade byta kanal - han gick upp o la sig utan att be mig byta eller nåt :D

Hela skiten handlar liksom om pengar konstant...Igår lekte han martyr över att han måste ge upp saker för att vi inte har tillräckligt med pengar, tur att kiropraktor besöken går ner till en gång i veckan nu, det var skit att jag vann över honom i fantasy football för nu kanske vi inte vinner pengarna (140 dollar ) - Va fan jag trodde detta var en kul grej liksom, han måste köpa en moppe så han kan köra moppe till jobbet för att spara pengar på benisn, va???? Sen var det mer för det var kul, när jag sa att nä men sälj min bil och så får du köra mig överallt istället, eller så kanske vi kan sluta äta :) ...Ska vi verkligen börja snacka om att ge upp saker så vet jag ju vem som ligger i lä om man säger så!!! Jag har ju skaffat ett jobb, inte mitt fel jag inte fått några timmar ännu, det kommer ju!

Äh löjligt, och jag har som sagt var inget tålamod just nu!!!!!!!!

Ser fram emot en härlig happy hour med mina tjejer imorgon, kommer göra susen för humöret :)

Nä skit samma, skönt att gnälla av sig, ikväll är det säkert helt annat igen :)

Idag ska jag tvätta lite, vet ju inte om jag blir inkallad på jobb så får vara förberedd, försöka städa undan på kontoret lite, sortera alla papper och skit, sätta upp min lagade adventstjärna i sovrummet...prata med Fredrik på skype :D Laga middag, ska köra crockpoten idag så jag inte behöver tänka så mycket... fullt upp alltså!!!

Nu ska jag äta lite frukost och sätta lite fart, kl 11 är det skypedejt som gäller - Andréas, ska vi köra 3- parts samtal kanske????

Mitt humör känns väldigt mycket bättre bara genom att klaga lite så tack för ni lyssnar :D

Ha en fin Tisdag (kväll)




4 kommentarer:

  1. Men det var då som sjutton också att han inte kan uppföra sig som en vuxen karl :):) Helt rätt ge tillbaka med samma mynt ett tag i varje fall. Blir det för länge blir det ändå bara du som blir lidande. Han skall vara jäkla tacksam över att du har sån förmåga att vara sparsam och inte begära en massa för egen del.. så det så puss o kram Mamsen

    SvaraRadera
  2. Japp hämndens dag är kommen :D:D:D:D Japp tacksam borde han vara, funderar på att åka o shoppa lite onödigt ;)

    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Ja du kan ju shoppa för egna pengar men inte säga att det är det utan bara säga att du jag kände jag behövde en....... så jag köpte denna idag. Kostade bara 150 dollar hihihi

    SvaraRadera
  4. Hihihi Du är värre än jag mamma :D

    SvaraRadera