onsdag 5 december 2012

Onsdag också

Idag börjar dagen ganska hektiskt :) Banken, Kiropraktorn och sen till Visiting Angels Kontoret för att sen samåka till en ny eventuell klient...En äldre dam vars demens börjar bli för jobbig för familjen att hantera, kan ju bli spännande! Hon är visst stygg också...:D

Sen blir det nog lugnt ett tag innan jag ska åka in till Denver på lite Happy Hour - Det ska bli riktigt härligt att se mina tjejer idag!!!

Imorgon eftermiddag ska jag jobba på Seniorcenter och deras julmiddag, "All that glitters" kallar dom det :)  blir från kl 14.30 till 18.30 så hoppas det blir, om det blir, timmar hos nya damen som passar med det! Annars får svärmor hoppa in :D Kul med dom stora middagarna, ska bli lite underhållning och sånt trevligt också!

Så till min grinighets challange :)

Jo men jag lyckas rätt bra, men än har effekten bara blivit en surare man...tror jag får hålla ut ett tag till ( jag kan inte vara sur så mitt blir mer än butter uppsyn med vissa hugg här och där ) Brad har ju vart helt exalterad över att vi ska ha vår Julfest den 26:e som förra året, redan bjudit in folk och så - jättekul!! Men igår så gjorde jag ett facebook event och bjöd in alla våra vänner - då kommer kommentaren - hur ska du kunna laga mat till 30 pers??? Jag bara frågade...det gjck väl bra förra året? Nä maten tog ju slut!! NNNÄÄÄÄÄÄ det gjorde den verkligen inte, det enda som tog slut var Janssons för det trodde jag ingen skulle vilja ha och brunkål, som jag bara gjorde en liten mängd av - också i tron att ingen skulle vilja ha :) Allt annat hade vi mängder kvar av!!! Men om du vill så kan jag avboka det hela - Nä det sa jag ju inte, men jag bara undrar...Fortsätt undra säger jag då, det är ju inte precis som han gör nåt ändå!!! :D

Jag kan ju säga att julbord är ju ganska billigt med tanke på att jag gör allt själv, det enda som kostar lite mer är skinkan´och sillen, allt annat är ju bland det billigaste man kan göra så - är det pengar som spökar så kanske jag ska göra oxfilé till 30 pers istället :D I år ska jag till o med baka brödet själv och göra Morbrors Janssons :D

Ja ja vi får väl se hur länge jag orkar hålla ut, vara sur är riktigt jobbigt :D:D:D:D

Nu ska jag ta och sätta lite fart, äta, duscha göra i ordning lite saker och sen dra till banken osv...

Ha en riktigt fin Onsdag (Kväll) Det ska jag ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar