fredag 13 april 2012

Happy Friday :)

Solen skiner men det är inte så varmt, bara 5 grader så här på morgonen...Men man får passa på att njuta av strålarna då det ska bli skitväder hela helgen....Men vad gör det när nästa vecka ska bli kalas igen :D

Idag ska jag surfa lite bolagsformer och sen iväg och handla! Massor av saker ska shoppas, mat, presenter, vin ja typ allt :D Så får vara effektiv idag!

Igår åkte jag och handlade lite småsaker och sen åkte jag till Ansi för en fika på altanen, fick solbränna på 2 ställen :D Det var väldigt trevlig att bara sitta o småprata och äta en god Ansi bulle, vi provade nån Päron likör som lät väldig god men nja....:D Himla trevlig dag blev det i varje fall :)

Brad kom hem och bestämde sig för att inte gå på Prisutdelningen...Han var så trött och hade verkligen ingen lust så han skyllde på att han ville umgås med mig :) Ja ja han går ju på nästan alla skol funktioner och annat så skolka en gång får väl gå :)

Har just fått spendera lite tid med att få ordning på schemat...jösses va snurrig jag är! Helt glömt att Brads släkt från South dakota och Oregon kommer i nästa vecka så fick snabbt avboka lite grejer och planera in nytt!! Jösses att man kan ha så fullt upp...Så nästa vecka är nu fullspäckad!!!! Måndag: senior center, Tisdag: frukost hos farfar och försöka komma till en bank efter det, Onsdag: Swea möte här på kvällen så städa och laga mat, torsdag träff i Stan, Fredag: middag hos svärföräldrarna, Lördag: lunch med släkten och sen Barnkalas följt av vuxenkalas :) Söndag verkar ganska lugn än så länge :D:D:D:D:D Jisses...tur jag har Måndag o tisdag hyfsat lediga än så länge :D Veckan efter blir också smått hysterisk - vi åker till Salt Lake på fredagen och kommer inte hem förrän på tisdag....

Nä jag får nog ta fram kalendern och fylla i allt så jag har lite koll, Linda behöver lite barnvakt också så bäst att planera ordentligt nu!!!

Ha en fantastisk Fredag (kväll) och Helg!!!

1 kommentar: