lördag 7 april 2012

Påskafton....

Bowling på schemat idag :D In till stan med goa kusin Peter med flickvän Lindsey, Mathias och Malin o Daniel :) Ska bli sketakul!!! Imorgon är det dags för Flytt av Morfars saker...det sista från huset och det som är kvar i lägenheten! Mathias är så snäll så han har bokat upp en stor kärra, vi har bokat en mindre som vi kopplar på Annkins bil så det ska nog gå hur smidigt som helst detta....På måndag åker jag och mamma och städar ur morfars lägenhet så är det avklarat sen....

Gårdagens Släktkalas var fantastiskt trevligt!!! Så roligt att vi fick fixat en rolig tillställning också! Älskar min stora fina släkt! 20 personer var vi igår!!! :) Underbart!!! Så nu börjar jag känna mig redo för att åka hem till Colorado igen...bara några få dagar kvar! Men jag och Brad kommer ju snart tillbaks, den 31 Maj landar vi i Götet igen :)

Nu ska jag ge mig av med mamma innan det är dags för staden och bowling :) Lite bilder från igår ....

Ha en fantastisk Påskafton :D















2 kommentarer:

  1. En sån härlig familja vi har:) Tack gumman för ditt förslag om den här middagen:) kunde inte varit bättre.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på en finfin familj...ÄLSKAR er verkligen allesamman:)

    SvaraRadera