torsdag 5 april 2012

torsdag och idag flyger vi till blåkulla :-)

Gårdagen blev en riktigt bra dag, hann träffa så många på en dag :-D först Kom Lisa och Morten på fika, sen åkte jag in till stan och träffade Malin o Frida...Mathias tittade förbi med mina saker, snäll som han är så körde han hem mig ända till Lerum också!

Igår insåg jag vad jag saknar mest här hemma,kunna prata om bajs högt och öppet på puben med mina Goa vänner :-D nu kanske inte det låter så speciellt men jag kan bli väldigt provocerad av att kvinnor i usa måste viska att dom ska göra nummer två :-D bara kunna säga precis vad man vill och känna sig helt trygg med att ingen kommer säga upp bekantskapen för det :-) jag har tack o lov några såna vänner hemma i Colorado också, naturligtvis svenska :-D

Idag är det dags för en träff med jobbet! Ska bli himla kul :-) kan ju inte åka till stan bara för det dock så senare idag så träffar jag Fredrik, Andreas mfl också :-D effektivitet är nyckeln när man bara är hemma så kort tid :-) imorgon ser jag fram emot en riktigt härlig o trevlig släktmiddag!

Nu ska jag gå och göra mig redo för dagen :-)

Glad påsk och hörs snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar