måndag 16 april 2012

Måndag och tillbaks till Normallivet igen...

Idag är det dags för Senior Center jobb, ser fram emot att komma in i normalschemat igen!!

Denna veckan är ganska hektisk dock så får planera väl!! :) Seniorcenter idag sen hem och slänga in en tvätt och ta Bode på Promenad innan jag ska dra iväg till Isabell i Aurora för lite middag och umgänge :) Brad spelar Raquettball så han hinner inte hem innan han ska spela - alltså får hund få tidig middag och tidig promenad :)

Imorgon ska jag iväg till Farfar på morgonen för lite fika med några släktingar...ingen aning om vilka men väldigt viktigt att jag är där ;) Måste jobba lite imorgon också....Fast å andra sidan ska Brad på Baseball imorgon kväll så jag kan jobba hela kvällen...Onsdag måste jag iväg o handla och städa o fixa då mina SWEOR kommer på besök för vårt månadsmöte, kan ju inte se ut hur som helst liksom :D Torsdag ska jag in till Denver tidig eftermiddag och sen Fredag har vi middag hos svärföräldrar och en överaskningsfest vi måste hinna till efteråt :) Lördag Lunch med familjen sen iväg på kalas...Denna veckan måste jag också få tag på nån som kan råda angående företagsform och hinna till en bank. Jag har blandade känslor när det gäller att ha fullt upp, delar av mig tycker det är jätteskönt och delar av mig vill ju bara kunna göra vad jag vill när jag vill vilket ibland betyder absolut ingenting :D

Igår var det Brads födelsedag, han åkte iväg och spelade Fotboll medans jag tog Bode på morgon promenad som blev mer till en Lekorgie i hundparken...Government building var full av folk och hundar på koppel - inget bra då vi alltid går off leash där:) Så jag fick snabbt ändra riktning och åkte till parken i Brighton istället! Det blåste full storm så det var inte så skönt men Bode sprang och lekte o hade jättekul så det fick det vara värt! vi kom hem och då var jag stelfrusen, nån halvtimme senare kom Brad hem också han stelfrusen :) Vi gjorde lite brunch och jag tvingade honom att öppna sin present :) Jag hade köpt flygbiljetter till oss i sommar, till Manchester och där min kusin och hans fästmö kommer vara just då!!! Han blev väldigt glad och då blev jag nöjd, han är svår att köpa till för han vill aldrig ha nåt säger han! Men resa gillar han så det funkade ju bra :D Mike kom över lite senare och killarna satt o kollade på Baseball, jag städade upp lite i badrummet och sen duschade jag innan jag också satte mig, jag kollade mer på dom än på baseball dock - mycket roligare :D
Vid 17 tiden kom föräldrar och Farfar och hämtade oss för en middag ute - Salt Grass steakhouse, det var väldigt gott! Efter det åkte vi hem hit och åt lite tårta och drack kaffe medans Brad fick öppna resten av sina presenter!! Han fick 4 snappsglas av mamma som matchar våra talrikar och annat - han blev väldigt glad!! Sen fick han ett nytt Rackett och ett klippkort på Rec-center - tror han var nöjd med sin födelsedag och sina presenter :) Här firar man ju inte direkt extra när man fyller 35 som vi gör hemma så jag fick lite förklara att nästa år får han definitivt inte nånting värt så mycket som en flygbiljett :D

Efter kaffet och tårtan så gick alla och vi slängde oss framför nyheterna på tv innan läggdags!

Inte så mycket annat att raportera om gårdagen :D

Nu ska jag sätta lite fart så jag får gjort nåt innan jag ska iväg...

Ha en fin Måndag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar