lördag 14 april 2012

Lördag och idag är en mycket bättre dag :)

Gårdagen...Jag vet inte om det var pg a fredagen den 13:e eller om jag led av allvarliga PMS ??!!! Jag strulade till tider och planer en aning och sen var jag helt förstörd hela dagen...Jag brukar ju inte direkt haka upp mig på småsaker men det kändes som hela hjärnan kolapsat och jag var helt konfunderad över precis allt :) Kände mig smådeppig och irriterad hela dagen...Det blev bättre framåt kvällen men jag gick in i diskussioner med Brad som jag brukar undvika ( politik typ ) och stackar Kish satt o tittade på :D Vi hade jättetrevligt där imellan så inga större problem men ändå...:D

Idag när jag vaknade vid 7 så kändes allt mycket bättre, jag gick upp o gav Bode sin frukost, Brad skulle iväg o spela Flag Football så han gick upp och duschade och åt lite frukost och drog iväg!! Kish vaknade en stund senare och vi babblade på lite innan han åkte hemåt...Då slängde jag på mig lite kläder och drog iväg till Government building med Bode och vi fick en härlig promenad i ca 45 minuter! Det är inte mer än 7 grader men det kändes som svensk Högsommar, mitt på dagen :D Lite skillnad på temperatur och temperatur :) Nu kom vi precis hem och jag ska göra mig en andra kopp kaffe och äta lite frukt, kanske till o med sätta mig där ute :) Det ska bli skitväder i eftermiddag och det ska hålla i sig ända till Måndag kväll så bäst att passa på!!

Ikväll ska vi hem till Alyssa & Martin på lite inflyttnings middag!! Ska bli himla trevligt, dagen vet jag inte vad vi gör med - Brad borde vara hemma vid 11-11.30 så vi får väl se om vi gör nåt eller bara donar här hemma!

Tror jag löste allt med mitt blivande företag förutom att jag inte kan bestämma mig för vilken bolagsform jag vill ha...Bank har jag nog bestämt mig för, så nu ska vi bara kolla upp vilken form som är vettigast, både av skatteskäl och annat! Borde väl inte vara ett allt för stort problem tycker man :D ser fram emot att kuna dra in lite pengar även om det inte är någon förmögenhet jag kommer tjäna :D Allt är bättre än inget när man är van vid att ta hand om sig själv :D

Nä nu dags för lite frukt och kaffe!!

Ha en härlig Lördag ( Kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar