onsdag 25 april 2012

Onsdag också :)

Jag överlevde Värmerekordet igår - delvis pg a att det var 30 grader och molnigt :D Dessutom lite vind så helt ok!! Idag ska det bli lite svalare, kanske bara 28 grader :) Än så länge är det bara 11 och inte ens nån sol ....fast klockan är ju bara 7.30 så :)

Idag ska jag bort till Linda på fika, sen ska vi ta med hundar och Oskar till ett hemligt ställe, där finns en liten strand precis vid en damm, där dom får vattnet att gå dit dom vill, så vattnet är rent och rör sig hela tiden - härligt! Vi tar nog med en öl eller två också - såklart :D Ikväll sen så ska vi åka till El Jardin och använda Brads födelsedags kupong så vi får billig middag!!  Det blir kalas det :) Jag hinner ju inte jobba så mycket idag då, men jag har ju morgondagen på mig, då jag enbart ska packa och fixa inför vår trip för övrigt! Kom ganska långt med mitt lilla uppdrag igår så jag är nöjd med framskridandet...jag har ju dock valt att göra det roligaste först - kanske inte vad chefen där hemma tycker är bäst men ändå :D

Idag har jag även fört över mestadelen av mina pengar jag fått från Mormor och Morfar, till vårt gemensamma konto - här ska inhandlas ett stycke utomhusmöbel till vårt Däck :D Jag tänkte det att det måste ju vara en perfekt sak att köpa för dom pengarna...Så nu har vi hittat en perfekt modell Wiiiiiiiiiii :

 Hela setet kostar ca 1000 dollar och kommer bli helt perfekt :D Jag är jätteglad!
Resten av pengarna ska jag sätta in på vårt sparkonto för resor och en liten del ska in på mitt business konto :D Tror morfar hade vart nöjd med den fördelningen! Han var väldigt noga med att jag inte fick betala tråkiga räkningar med dom så detta borde väl funka för gubben tycker jag :D Känns bra i varje fall! Det är ju inte så att det är några hutlösa summor vi talar om, så alltså ingen idé ni försöker snylta av dom, för det räcker dom inte till :D:D:D

Igår så jobbade jag hela morgonen fram till 12 och åkte sen iväg till Walmart och Total beverage...Ölen går åt när det är så här varmt ;) Träffade Michelle på parkeringen på Walmart så jag bjöd in henne på en hemmafru öl innan upphämtning av Isabella :D Linda skulle komma förbi som det var så vi hade en liten mysig träff på vår uteplats - det blev både innan och efter upphämtning av barnen :D Trevligt! Brad kom hem tidigt så han hemmafru ölade lite med oss också :) Sen så mätte vi ytan på däcket och satt och njöt av kvällen - åt Hel special igen till middag innan vi gick in och kollade lite tv - Brad somnade på soffan och pratade massa i sömnen - Han har inte gjort det på ett tag så det var kul - omöjligt att väcka honom och han babblade på om Cheap´s, chiefs och massa annat - måste ha med ödes mötet att göra idag - De två som måste gå får besked idag - Ingen rolig dag På Thornton High! Anna har anmält sig som frivillig men en till ska bort - usch!

Nä men det händer väl inte så mycket mer här för tillfället, tur vi ska åka iväg så jag har lite nytt att skriva om :D

Nu ska jag sätta lite fart, tänkte få färdigt en fil innan jag ska hoppa in i en dusch och ge mig bort till Linda :)

Ha en fantastisk Onsdag ( kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar