torsdag 19 april 2012

Torsdag kom den också ...

Vaknade och kände mig vansinnigt energisk idag ?!?!? Skumt det går säkert över om en stund :D

Innan klockan var 8 hade jag tvättat en maskin tvätt och stoppat den i tumlaren, svarat på ett mail till min blivande skatte person / konsult angående mitt företag, skrivit ner recept på min hemlagade typ thai mat och skickat till mina Sweor :) Marinerat kött som jag ska lägga till resterna från gårdagen och bjuda familjen på till lunch - Aunt Sherry, Dave, Grandpa och Svärföräldrarna...Laddat ner en fil som jag ska jobba med under dagen...Ja jösses blir ju trött bara jag tänker på det nu :D  Andra koppen kaffe är på väg ner nu också...

SWEA mötet var lika trevlig som vanligt, vi ändrade min Mingelkväll till en Kräftskiva så nu jäklar ska folk få äta kräftor, eller nåt - jag får väl köra revben som vanligt :D Men jag gillar kräftskivor, det är kul även om jag inte kan äta dom där sakerna :) En hel del diskussioner som vanligt - väldigt kul! Alla gick runt 21.30 så sen satte jag igång och diskade upp och fixade i ordning - gick o la mig vid 23 så där perfekt trött som man bara blir när man hållt igång hela dagen! Igår så jobbade jag några timmar, tvättade 5 maskiner tvätt och dammade av och dammsög hela huset, jag var och handlade där imellan också. Sen började jag laga mat och helt plötsligt var alla här :)

Idag ska jag jobba några timmar igen, sen sätta igång med lunch...efter det ska jag snylta skjuts in till Denver där jag ska träffa lite härliga tjejer för en eftermiddags drink :) Himla trevlig dag känns det som, vädret ska ju dock inte bli så himla bra...Regnskurar ihop med Åska igen, så kanske inte Rooftop idag ?!?!?! Eller tja kanske?! :D Spelar ingen roll jag älskar att komma in till stan och bara njuta av att se folk :D

Bra dag helt enkelt :)

Nu ska jag göra mig lite frukost och sen sätta fart :)

Ha en fantstisk Torsdag (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar